Google a devansat Yahoo si pe segmentul de display advertising
googleyahoodisplay advertisingpublicitatereclamamicrosoft
Google, care a intrecut demult Yahoo-ul in privinta cautarilor de reclame pe internet, a castigat si suprematia in zona display advertising-ului, potrivit unui studiu IDC.
In T1 2011, Google a ocupat locul 1 in SUA in segmentul de display advertising, cu 14,7% din piata (396 milioane de dolari), de la 13,3% in T4 2010. Cota de piata a Yahoo a scazut in aceeasi perioada, de la 13,6% la 12,3% (330 milioane de dolari).
Facebook detine 8% din piata de display advertising, cu 238 milioane de dolari. Analistii IDC se asteapta ca Facebook sa devanseze Yahoo in T3 sau T4 al acestui an, pe segmentul publicitatii online.
Google a intrat cu succes pe piata de display advertising in septembrie 2009, dupa achizitia DoubleClick. De atunci si pana acum, afacerea a tot crescut si genereaza anual 2,5 miliarde de dolari, daca includem si castigurile rezultate din YouTube.
Alte rezultate ale studiului IDC
-Piata globala de publicitate online a crescut in T1 2011 cu 14,3%, pana la 18,2 miliarde de dolari
-Piata americana de publicitate online a crescut cu 14,2%, pana la 8,1 miliarde de dolari
-Pentru al 9-lea trimestru consecutiv, piata de display advertising creste mai rapid decat cea a cautarilor de reclama. Piata de display advertising a crescut de la 29% la 33,3% in doi ani.
-Cota de piata a Google pe segmentul search advertising a crescut pana la 59,6%, fata de 59,1%, in T4 2010. Cota de piata a Microsoft este de 7,9%, iar a Yahoo de 7%, informeaza
Mashable.com.