Managementul informatic al analizelor de laborator contribuie la protectia mediului si a sanatatii populatiei
managementul deseurilorsoft specializatsubstante periculoase
Toate companiile avand ca obiect de activitate productia, de la medicamente pana la confectii metalice, precum si institutele de cercetare si proiectare au nevoie de sisteme informatice eficiente pentru a asigura distrugerea corecta a substantelor periculoase.
Compania SIVECO a lansat aplicatia informatica dedicata Managementului Activitatilor de Laborator, care sustine activitatea de testare chimica si mecanica in procesele de productie si cercetare, in cadrul activitatilor de laborator.
Utilizatorii aplicatiei sunt asistati de-a lungul intregului proces de laborator, de la inregistrarea probelor, pana la generarea buletinului de analiza si a raportului de incercari. Orice disfunctii care apar pe parcursul incercarilor de laborator sunt inregistrate in sistemul informatic si evidentiate in buletinul de analiza, oferind utilizatorilor indicii importante privind desfasurarea proceselor.
Programul este de ajutor si in privinta gestionarii substantelor periculoase ce urmeaza a fi distruse, ramase dupa analize. Dispunand de informatii centralizate, evidentiate de rapoartele detaliate generate de sistemul informatic, conducerea companiilor poate decide ridicarea si transportarea deseurile respective de catre firme specializate, pentru a fi neutralizate sau distruse, conform legislatiei in vigoare.
In plus, modulul pentru Managementul Activitatilor de Laborator asigura validarea si interpretarea datelor economice si tehnice si genereaza rapoarte complexe necesare procesului decizional.