Microsoft incearca un rebranding radical?
microsoftbranddesignerimaginecompanieit
Corporatia Microsoft este foarte aproape de un rebranding general. Un designer american a lucrat aproape un an la un proiect care viza schimbarea imaginii gigantului IT, fara sa aiba acordul companiei in acest sens. Publicatiile de profil din SUA apreciaza la superlativ initiativa acestuia.
In luna iulie a lui 2012 , designerul Andrew Kim a declarat ca are intentia de a materializa propria sa viziune asupra ceea ce ar putea deveni in curand noua imagine de brand pentru gigantul din Redmond.
Designerul declara atunci ca brandul Microsoft de la acea data este unul depasit, prea corporatist si fara impact in randul tinerilor utilizatori.
Astfel, Andrew Kim a demarat un proiect care viza rebranding-ul Microsoft avand in minte o viziune minimalista si agresiva.
Ineditul situatiei este dat de faptul ca designerul s-a apucat de treaba fara ca Microsoft sa stie ceva despre proiectul care viza compania si care se numea "The Next Microsoft".
Andrew Kim si-a elaborat viziunea asupra noii imagini Microsoft, companie care, in opinia acestuia, “trebuie sa scape de eticheta de brand conservator si rigid si sa adopte o imagine futurista”, aproape science-fiction.
Designerul si-a postat pe site-ul propriu proiectul, iar marile publicatii de profil au preluat si laudat initiativa sa, apreciind proiectul drept unul de viitor.