Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Piata locala de centre de contact se aliniaza tendintelor europene


Piata locala de centre de contact se aliniaza tendintelor europene
de la 05 Feb. 2013
Piata locala de centre de contact se aliniaza tendintelor europene
Tags: piatacentrecontactinteractive intelligenceclienti

Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), furnizor global de solutii integrate pentru comunicatii de business, apreciaza ca piata locala a centrelor de contact se va alinia, in acest an, tendintelor europene, iar companiile autohtone se vor orienta si mai mult catre utilizarea de solutii software dedicate in cloud, in special pentru reducerea cheltuielilor operationale. Cele mai active companii in adoptia de solutii specializate in cloud vor proveni din industrii precum telecom, servicii financiare si outsourcing.


„În ultima perioadă, pe fondul incertitudinilor economice tot mai mari din Europa, companiile din regiunea Europei de Est au început să caute noi metode prin care să reducă cheltuielile operaţionale, iar în domeniul software, achiziţia de soluţii în cloud reprezintă una dintre cele mai bune soluţii pentru organizaţiile care doresc să se dezvolte în continuare, însă la un cost sustenabil pentru companie. În toată regiunea, în ultimele 6 luni din 2012, am înregistrat o creştere susţinută pentru soluţiile cloud, unul dintre cele mai mari contracte fiind încheiate cu T-Mobile, subsidiara din Austria a Deutsche Telekom”, a declarat Marcin Grygielski (foto), Territory Manager pentru Europa de Est al Interactive Intelligence.

Pe plan local, ponderea soluţiilor software în cloud pe segmentul centrelor de contact este redusă, însă odată ce companiile autohtone vor începe să utilizeze astfel de tehnologii şi vor înţelege beneficiile şi viabilitatea soluţiilor în cloud, gradul de utilizare al acestora va creşte treptat.

„Soluţiile software în cloud sunt cele mai atractive din punct de vedere al costurilor, în special prin sistemul de plată lunar, care, per ansamblu, duce la scăderea costurilor operaţionale, şi prin faptul că asigură centrelor de contact o flexibilitate mai mare, companiile putând suplimenta foarte uşor numărul de agenţi, în funcţie de nivelul de încărcare dintr-o anumită perioadă, fără să realizeze investiţii semnificative în sisteme hardware”, a explicat Marcin Grygielski.

Telecom, servicii financiare şi outsourcing, industriile cele mai dispuse la utilizarea soluţiilor în cloud

Companiile locale din domeniul telecomunicaţiilor, băncile, firmele de asigurări şi outsourcing sunt cele mai interesate de utilizarea soluţiilor în cloud, pentru a beneficia rapid de posibilitatea suplimentării numărului de agenţi, în funcţie de volumul de lucru.

„Companiile din domeniul telecomunicaţiilor, precum şi firmele de outsourcing, care în România beneficiază de un potenţial de dezvoltare extrem de ridicat, sunt printre primele organizaţii autohtone interesate de utilizarea soluţiilor în cloud, deoarece, din cauza volumului de activitate care poate fluctua considerabil, au nevoie de capabilităţi pentru majorarea numărului de agenţi, fără costuri suplimentare ridicate. Soluţiile în cloud asigură tocmai aceste capabilităţi”, a adăugat  Marcin Grygielski.

În plus, faţă de reducerea costurilor operaţionale, companiile din telecom şi cele de outsourcing sunt interesate şi de îmbunătăţirea interacţiunilor cu clienţii şi de creşterea vitezei proceselor operaţionale derulate în cadrul centrului de contact.
“Companiile româneşti îşi consolidează activităţile din centrul de contact, investind în soluţii mai performante şi în mai multe aplicaţii specifice, fapt care le asigură din ce în ce mai mulţi clienţi, la costuri mici însă. De asemenea, serviciile de contact center în cloud vor creşte ca şi cotă de piaţă”, apreciază Mirela Micu-Matei, Executive Director la Lucas Communication, partener al Interactive Intelligence în România.

Creştere de 12% pentru piaţa centrelor de contact din Europa de Est

Potrivit estimărilor Confederaţiei Europene pentru Centre de Contact (ECCCO), industria centrelor de contact va înregistra în Europa de Est un ritm anual de creştere de peste 12%, în comparaţie cu  ritmul de doar 1-2% estimat pentru Europa de Vest.

“Există în continuare numeroase oportunităţi de dezvoltare, piaţa locală fiind încă la început, iar  multe companii încep să conştientizeze importanţa calităţii relaţiilor cu clienţii şi necesitatea creşterii eficienţei în centrele de contact”, a declarat Octavian Brezoi, Account Manager la Asseco SEE, partener al Interactive Intelligence în Romania.

Pe lângă adopţia soluţiilor software în cloud, companiile locale din industrii precum telecom, IT, servicii financiare şi retail vor începe să utilizeze soluţiile de comunicare multi-canal şi funcţionalităţile avansate oferite de centrele de contact, precum soluţiile de recunoaştere vocală sau apelare automată. Furnizorii fac eforturi pentru promovarea unei abordări proactive  în gestionarea relaţiilor cu clienţii, atitudine care să înlocuiască modelul reactiv de abordare, utilizat cu preponderenţă până acum.

Platforma software de comunicaţii a Interactive Intelligence, Customer Interaction Center ® (CIC), este, de asemenea, disponibilă pentru implementare în cloud, la nivel global compania beneficiind de peste 5.000 de referinţe din partea clienţilor, atât pentru implementări în cloud, cât şi la sediul clientului.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri





Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016