SEM Days incepe 18-19 septembrie
sem daysmetrospecialistiseo
SEM Days, cel mai important eveniment dedicat solutiilor de SEO si PPC, are loc pe 18-19 septembrie. Cu aceasta ocazie, 300 de profesionisti in marketing si manageri de magazine online vin sa cunoasca specialisti SEM, locali si internationali, pentru a afla cum isi pot creste vizibilitatea in mediul online si, implicit, vanzarile.
Afacerile romanesti care au decis deja sa isi extinda activitatea in mediul online resimt influenta puternica pe care motorul de cautare Google o are asupra vanzarilor.
Studiile recente arata ca 59% dintre cumparaturile efectuate online in Romania au inceput pe Google, cu o cercetare a ofertelor disponibile.
Datorita acestui comportament al consumatorilor, a crescut si interesul retailerilor online pentru solutii de promovare pe Google, precum Pay-Per-Click (PPC) si Search Engine Optimization (SEO), acestea fiind de multe ori incluse in strategia de marketing online.
METRO Cash & Carry Romania este unul dintre jucatorii care au tinut cont de tendintele din mediul online, lansand, in 2012, un portal de e-Commerce care se adreseaza companiilor: METRO Magazin Online. Intrarea pe noul canal a adus companiei o crestere atat la nivelul numarului de clienti, cat si la nivelul frecventei de cumparare
SEM Days este singurul eveniment de nisa care vine in sprijinul retailerilor online cu solutii si studii de caz de actualitate, menite sa sprijine cresterea vizibilitatii pe motoarele de cautare
Temele abordate anul acesta sunt dedicate beneficiarilor de servicii de tip SEO si PPC, iar rolul speakerilor este de a simplifica, in termeni de marketing si afaceri, aceste activitati privite pana acum foarte „tehnic”.