Studiu HTC: Subiectul unei stiri, mai important decat sursa acestuia
stiresursasubiectstudiu htc
Informatia si consumul de stiri au devenit deja parte din viata cotidiana a consumatorilor care, astfel, fac din ce in ce mai putin diferenta intre o stire traditionala si una publicata prin intermedul platformelor social media.
Dintre consumatorii cu varsta sub 25 de ani, de exemplu, peste 45% sustin ca nu mai fac aceasta diferenta.
Pe de alta parte, pentru consumatori, subiectul a devenit mai important decat sursa, mai mult de jumatate dintre cei intervievati (55%) declarand ca sunt mai degraba interesati de povestea relatata intr-o stire decat de provenienta acesteia.
Varsta este de asemenea un aspect important in comportamentul de consum al informatiei - 50% dintre respondentii la studiul HTC cu varsta peste 55 de ani se declara loiali surselor traditionale de stiri, in timp ce doar aproximativ 34% dintre cei cu varste sub 25 de ani dovedesc aceeasi loialitate.
Necesitatea de a fi permanent informati, alaturi de diferentierea tot mai redusa pe care o fac utilizatorii intre sursele de stiri, impun noi tendinte privind modul in care vor fi consumate informatiile de actualitate in viitor.
Stirile vor deveni tot mai sociale, personalizate in functie de interesele fiecaruia, accesate alaturi de informatii meteo, actualizari de calendar si postari in social media. Prin urmare, aplicatii precum HTC BlinkFeed, Facebook Paper, The Huffington Post sau Upworthy vor deveni tot mai populare.
“La HTC am dezvoltat solutia inovativa HTC BlinkFeed tocmai pentru a adresa cresterea exploziva a numarului de surse digitale de informare. Ne-am dorit sa permitem clientilor sa fie mereu la curent cu ultimele stiri din toata lumea si cu noutatile din social media intr-o maniera simpla, accesibila si cuprinzatoare. Am stiut inca din etapa de dezvoltare a HTC BlinkFeed ca furnizarea de continut actualizat este vitala, iar studiul ne confirma acum ca stirile consumate in portii mici si optiunea de a afla mai multe detalii daca subiectul este de interes stau la baza dezvoltarii unei societati mai informate”, a declarat Yves Le Jan, director of Content and Services HTC.
Informatiile aduse direct pe ecranul telefonului mobil prin HTC BlinkFeed sunt foarte relevante.