Acum ca ai tras linie si ai incheiat inca un an este momentul sa incepi sa te pregatesti pentru un alt inceput, pentru un 2024 plin de succes, pe scurt este momentul sa planifici, sa stabilesti obiective si sa conturezi strategii care sa te ajute in atingerea obiectivelor tale si ale companiei tale. Un prim pas in acest sens este sa te asiguri ca ai la indemana toate produsele de birotica si papetarie care te vor ajuta sa-ti duci planurile la bun sfarsit. Iata asadar o lista scurta cu produse de birotica si papetarie ce vor contribui la bunastarea afacerii tale dar si a angajatilor tai.
Produse de arhivare
Sfarsitul anului este un bun moment sa organizezi si sa arhivezi documentele acumulate pe birouri si in sertare. Cele mai multe dintre ele sunt documente pe care nu le vei mai folosi decat foarte rar in anul ce vine si de aceea este o idee buna sa te gandesti la asezarea lor in dosare, bibliorafturi sau cutii de arhivare. Pe langa faptul ca in acest fel eliberezi mare parte din sertarele si dulapurile din birou, angajatilor tai le va fi mult mai usor sa le gaseasca atunci cand este nevoie de ele.
Un alt avantaj al folosirii produselor de arhivare este acela ca documentele tale vor fi pastrate in siguranta, ferite de umezeala sau praf dar si de ochi indiscreti, in cazul actelor cu caracter confidential. Aici gasesti toate produsele de arhivare de care ai putea avea nevoie pentru ca firma ta sa aiba o arhiva bine pusa la punct: de la folii de protectie sau intercalatoare si pana la cutii si containere de arhivare.
Pe langa avantajul unei arhive organizate sa nu uitam nici de faptul ca un mediu de lucru organizat si aerisit va duce la o stare de bine pentru angajati si implicit la o atmosfera relaxata si o crestere a productivitatii.
Whiteboard-uri
Whiteboard-ul sau tabla alba este unul dintre cele mai utile articole de birotica dintr-o companie. Un whiteboard functioneaza ca o coala de hartie accesibila tuturor si pe care sunt notate ideile din timpul unui brainstorming sau poate fi suportul unor reminder-uri pentru angajatii dintr-o companie.
Sedintele de lucru si prezentarile vor fi si ele mult mai interactive cu ajutorul unui whiteboard iar participantilor le va fi mult mai usor sa-si organizeze ideile si sa se faca intelesi folosind un whiteboard. Spre deosebire de flipchart care necesita seturi de coli speciale, un whiteboard nu necesita decat markere si burete pentru stergerea lor. Pe de alta parte, daca simtiti nevoia de a adauga si un flipchart in biroul dvs. va recomandam sa optati pentru un flipchart 2 in 1 care poate fi folosit si ca whiteboard.
Instrumente de scris
Nici instrumentele de scris nu trebuie sa lipseasca de pe lista produselor de birotica si papetarie a anului 2024. Pentru ca am mentionat anterior whiteboard-ul si flipchart-ul, trebuie sa va reamintim de markerele speciale pentru whiteboard si flipchart. In afara de ele nu uitati sa va faceti stocul de pixuri cu pasta sau gel dar si de creioane HB sau creioane mecanice. In functie de specificul activitatii companiei dvs. s-ar putea sa aveti nevoie si de instrumente de scris specializate.
De exemplu cei care fac grafica, design vestimentar sau arhitectura ar putea avea nevoie de anume rollere si linere. Faceti-va asadar un necesar de instrumente de scris si achizitionati suficiente asemenea articole mai ales ca nu veti avea nicio dificultate in a le gasi la preturi accesibile.
Echipamente IT si electronice
Acum este momentul sa treceti in revista aparatura din biroul dvs., sa va asigurati ca este in stare buna de functionare si sa inlocuiti tot ce este vechi si neperformant. Daca, de exemplu, sediul dvs. este echipat cu un scanner, un copiator si o imprimanta poate ar fi bine sa faceti trecerea la o imprimanta laser multifunctionala performanta si care le va inlocui cu succes pe toate trei. Daca nu aveti, poate ar fi bine sa va ganditi si la achizitia unui videoproiector care va va fi extrem de util atat pentru prezentarile din timpul sedintelor interne, cat si pentru cele din cadrul intalnirilor de afaceri cu partenerii dvs. de business. Daca va ganditi la mutarea intr-un nou sediu unde doriti sa alocati un spatiu de relaxare pentru angajati puteti lua in calcul si achizitia unui televizor.
Si pentru ca lista este destul de variata va invitam sa rasfoiti catalogul Austral, un furnizor de produse de papetarie si birotica ce a devenit recent si furnizor de astfel de echipamente IT dar si electronice si electrocasnice, prin incheierea unui parteneriat cu o companie de top in domeniu.
Investiti si voi in articole de birotica si papetarie dar si in echipamente moderne care sa va sprijine in atingerea obiectivelor stabilite in anul ce vine!
Sursa foto: freepik.com
Ultimele NOUTATI
Nu ai bani de chirie? Iata cum poti negocia cu proprietarul, desi ai contract deja semnat
4 mari greseli pe care le fac toti oamenii saraci cand vine vorba de bani – si cum sa le eviti!
Cum sa platesti cu 50% mai putin la intretinere in aceasta iarna. Furnizorii nu vor sa stii cum!
Partenerii nostri
Cate concedieri individuale succesive se pot efectua intr-o societate, pe parcusul unui an?
Actiuni de motivare non-financiara a salariatilor - ce pot face angajatorii?
Ministerul Muncii: 55% dintre persoanele cu dizabilitati sa fie angajate pana in 2027
Posta Romana a inceput distribuirea scrisorilor de informare cu privire la amnistia fiscala
Nota de creditare primita in SPV: se inregistreaza in contabilitate?
TVA de 9% pentru hrana albinelor. Legea a fost publicata in Monitorul Oficial
Somajul tehnic, ca solutie pentru reducerea costurilor: ce trebuie sa stii
Adeverinta vechime in munca MODEL
Demisie dupa prima zi la locul de munca. "Suntem obligati sa-i platim persoanei ziua respectiva?"