10 moduri prin care iti poti scoate din sarite colegii de serviciu
muncaserviciuenervantiritantobiceiuri proaste
Fiecare loc de munca are oamenii lui enervanti, care la randul lor au si obiceiuri care scot din minti orice om cu un dram de simt al rezonabilului. Daca stati sa va ganditi si mergeti strict pe concluzia ca absolut peste tot exista o persoana enervanta iar aceea nu se gaseste printre prietenii vostri, ei bine ...
Mai jos sunt cateva exemple de gesturi sau persoane enervante, vedeti pe cate dintre acestea le aveti.
1. Mestecatul zgomotos al gumei. Un astfel de obicei este de-a dreptul dezgustator, iar cand cineva face asa ceva ai impresia ca-ti mesteca, de fapt, creierul. Este unul dintre cele mai eficiente moduri de a distrage atentia cuiva care munceste.
2. Spargand baloane de guma. Nu stiu care dintre acestea doua este mai enervant, cert este ca in ambele cazuri fiecare spera ca elementul de distragere a atentiei sa pateasca ceva, fie sa-i ramana guma in gat, fie sa i se lipeasca balonul pe intreaga fata si in par.
3. Mancarea puternic mirositoare. Intr-un birou care poate este si mic sigur nimeni nu simte nevoia sa miroasa cateva ore a usturoi sau ceapa. Daca stiti ca aveti acest obicei, e de preferat sa mancati intr-o incapere separata.
4. Catelusul. Fiecare companie are acea persoana care nu cunoaste conceptul de “conversatie terminata”. Incerci sa te intorci la munca, iar colegul respectiv inca mai sta in spatele tau ca un catel cu ochii care care asteapta un biscuit. Asa ca dupa ce ai terminat conversatia: “Run Lassie!”
5. Invadatorul. Este persoana care in momentul in care-ti vorbeste iti invadeaza spatiul personal si face schimb de saliva cu tine fara sa va sarutati. Muncim impreuna dar nu trebuie sa stam aproape lipiti. Daca vorbeste cu tine asigura-l ca-l poti auzi si de la cativa metri distanta.
6. Prea multe emailuri. Sunt persoane care trimit emailuri doar pentru un simplu “buna” sau “ce faci” cand la fel de bine ar putea sa vina sa discute cu tine. Daca nu te intreba, iti trimite link-uri cu videoclipuri in care protagonistii sunt pisici sau catei. TMI, Georgica! To much info...chiar nu ma intereseaza.
7. Cel care zbiara. Acesta isi atinge culmea iritarii cand incepe sa-si discute viata personala la telefon. Nimeni de la munca nu vrea sa auda detalii despre facturile lui sau despre ce ar vrea sa manance seara acasa sau alte informatii.
8. Lenesul. Sa zicem ca dezordinea pe birou se accepta cand esti singur intr-o incapere, dar cand lucrezi cu mai multi ar trebui sa fie obsedat de curatenie, Mary Poppins obsedat. Dezordinea spune multe despre tine.
9. Pesimismul. In fiecare birou este acea persoana care stie si crede ca poate face totul mai bine decat restul. El/ea este cel care te face sa te simti neimportant . Daca esti intr-o situatie depresiva, el/ea este persoana care reuseste sa te adanceasca si mai mult…fara efort.
10. Parfumul este de obicei ceva placut, mai ales daca este discret, dar cand abuzezi de el mai mult decat o “angajata” de pe centura, atunci nu te astepta ca restul colegilor sa te respecte. Regula e valabila atat pentru barbati cat si pentru femei.