Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Factorii care contribuie la reducerea consumului de mancare fast food


Factorii care contribuie la reducerea consumului de mancare fast food
de la 07 Sep. 2012
Factorii care contribuie la reducerea consumului de mancare fast food
Tags: iluminat scazutmancare fast foodteorii schimbatecomanda suplimantararestaurant jazz

Iluminatul scazut si jazzul in surdina din restaurantele fast food pot reduce aportul de calorii si creste gradul de satisfactie, potrivit cercetarilor. Acesti doi factori scad numarul caloriilor la 175 si te bucura mai mult timp de hrana.

Cercetatorii au schimbat designul unui restaurant si au aplicat cele doua teorii, cerand in acelasi timp participantilor sa manance mancare atat in partea schimbata, cat si in cea neschimbata a restaurantului. Ei au fost rugati sa isi noteze timpul petrecut mancand si cantitatea consumata.
 
Cercetatorii de la Universitatea Cornell au crezut ca atmosfera relaxanta provoaca acei clienti sa nu se grabeasca sa manance. Consuma mai putine alimente si sunt mai putini predispusi la a comanda suplimentar.
 
Tot studiile arata ca daca restaurantele vor ca toti consumatorii sa se bucure mai mult timp de mancarea lor ar trebuie sa creeze o atmoosfera mai relaxanta, in timp ce persoanele care vor sa manance mai putin ar trebui sa nu fie sub presiunea timpului. Oamenii mananca mult daca nu sunt distrasi de mediul inconjurator. Un mediu relaxant creste gradul de satisfactie si scade consumul.
 
Studiul este relevant pentru restaurantele de acest tip, de multe ori acuzate ca au o contributie majora la obezitate.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016