Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Licitatie pentru 106 de ambulante necesare Serviciului de Ambulanta Bucuresti. Valoarea estimata a proiectului: 40.039.300 lei fara TVA


Licitatie pentru 106 de ambulante necesare Serviciului de Ambulanta Bucuresti. Valoarea estimata a proiectului: 40.039.300 lei fara TVA
de la 26 Mar. 2018
Licitatie pentru 106 de ambulante necesare Serviciului de Ambulanta Bucuresti. Valoarea estimata a proiectului: 40.039.300 lei fara TVA
Tags: licitatie ambulantelicitatii pmbambulante sabif

Primaria Municipiului Bucuresti a transmis spre publicare in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP) licitatia privind achizitionarea celor 106 ambulante, destinate dotarii Serviciului de Ambulanta Bucuresti.


Termenul limita pentru depunerea ofertelor este 14 mai 2018. Anuntul va fi publicat si in Jurnalul Oficial al Uniunii Europene.
 
La solicitarea Serviciului de Ambulanta Bucuresti-Ilfov (SABIF), Municipalitatea urmeaza sa achizitioneze 89 de ambulante de tip B, destinate interventiei de urgenta si transportului medical asistat al pacientilor si 17 ambulante tip C, destinate urgentelor medicale cu prioritate maxima si transportului medical asistat al pacientului.
 
In functie de gravitatea cazului, ambulantele tip B pot fi utilizate in acordarea primului ajutor calificat sau in acordarea asistentei medicale de urgenta. In dotarea acestora vor exista defibrilator semiautomat sau manual, precum si medicamentele necesare resuscitarii si acordarii asistentei medicale de urgenta.
 
Referitor la ambulantele de tip C, acestea vor fi dotate cu echipamente, materiale si medicamente de terapie intensiva. Echipajul acestui autovehicul este condus obligatoriu de un medic special pregatit. In categoria ambulantelor de tip C intra si autovehiculele care transporta nou-nascutii aflati in stare critica.


Citeste si: Maternitatea Bucur renaste in alt loc

Potrivit caietului de sarcini, primele 74 de ambulante urmeaza a fi livrate in primele 7 luni de la semnarea contractului, urmand ca in termen de 12 luni sa fie livrate toate cele 106 ambulante. Ulterior, ambulantele vor fi puse la dispozitia SABIF, ramanand in proprietatea Primariei Municipiului Bucuresti. Garantia acestora, conform caietului de sarcini, este de minimum 4 ani sau 300.000 km, iar mentenanta va fi asigurata de catre furnizor.
 
Valoarea estimata a intregului proiect este de 40.039.300 lei fara TVA, sumele necesare fiind cuprinse in totalitate in bugetul pentru anul 2018 al Municipalitatii. 
 
Avand in vedere valoarea echipamentelor, aceasta achizitie se incadreaza la procedura de licitatie deschisa on-line cu finalizare prin etapa de licitatie electronica.
 
Innoirea si suplimentarea numarului de ambulante la nivelul Capitalei sunt necesare din cauza vechimii parcului auto existent la acest moment in dotarea SABIF, deficiente care creeaza probleme mari in plan operativ dar si din punct de vedere financiar, prin cresterea costurilor cu intretinerea si repararea lor.
 
Ultima achizitie de ambulante la nivelul Ministerului Sanatatii a fost efectuata in urma cu 3 ani, atunci cand SABIF a primit o singura ambulanta.  
In prezent, SABIF are in dotare 108 ambulante de urgenta, din care 68 au durata  de folosinta depasita, multe dintre ele defectandu-se zilnic. 
 
In aceste conditii, capacitatea operativa a SABIF este cu mult diminuata, cu implicatii negative asupra acoperirii Municipiului Bucuresti, asupra timpului de raspuns la urgente si, implicit, asupra calitatii asistentei medicale asigurate populatiei.
 
In septembrie 2017, Consiliul General al Municipiului Bucuresti a aprobat hotararea nr. 392/28.09.2017 privind Acordul de principiu pentru achizitionarea ambulantelor pentru SABIF, ca urmare a solicitarii facute de aceasta institutie.

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016