PepsiCo a descoperit ca oamenii ar plati mai mult pentru un suc de portocale... indoit cu apa
pepsicosucportocaletropicanabauturacalorii
PepsiCo doreste sa-si sporeasca profiturile provenite din vanzarea sucului de portocale Tropicana printr-o metoda foarte simpla: o sa-l "indoaie" cu apa.
Se pare ca multi consumatori de Tropicana fac deja acest lucru, in gospodariile proprii, pentru a-l subtia si a obtine o bautura racoritoare mai saraca in calorii. "Ei insisi adauga apa inainte sa bea Tropicana", a declarat un director al Pepsi.
"De ce nu am adauga noi apa, de la bun inceput?", a spus acesta. Tropicana a pierdut din cota de piata in fata brandurilor de suc Minute Maid de la Coca-Cola si Simply Orange, dupa ce PepsiCo a schimbat, in urma cu trei ani, ambalajul Tropicana.
In prezent, in loc sa mai concureze puternic in categoria sucurilor, PepsiCo s-a concentrat pe alte produse, pentru a-si rotunji profiturile. Unul din acestea este Trop50, care contine 42% suc de portocale si un indulcitor sarac in calorii; Trop50 inregistreaza deja un real succes in randul consumatorilor din SUA.
"Ne-am pierdut cumva orientarea in aceasta piata, deoarece am uitat ca suntem aici ca sa facem bani", a mai subliniat oficialul PepsiCo. Consumatorii vor sti intotdeauna pe ce dau banii, datorita etichetarii detaliate, reglementata strict de FDA (Food and Drug Administration).