iPad-ul a contribuit, in cazul multor spitale, la diminuarea costurilor operationale si a imbunatatit eficienta staff-ului angajat, scriu cei de la
AppleInsider. Clinicile au inceput sa utilizeze aplicatii speciale pentru iPad, care permit un acces mai simplu la informatie. Tableta este montata intr-un suport special, pentru o mai buna protectie.
Unul din spitalele care au adoptat deja tableta iPad este Spitalul de Urgenta Changi din Singapore. Aici, vizitatorii, pacientii si personalul beneficiaza de o harta digitala a unitatii spitalicesti, care ii ajuta sa ajunga oriunde doresc.
La un spital din Boston, doctorii acceseaza informatiile medicale actualizate prin intermediul iPad-ului, inaintea si in timpul intalnirii cu un pacient. De asemenea, Spitalul Metodist din New York dispune de iPad-uri pentru EKG-uri si alte operatiuni de diagnosticare.
Noul sistem a fost adoptat de asistente si medici. Acesta ii ajuta sa economiseasca timp si s-a dovedit o unealta eficienta pentru doctori. Tableta serveste drept punct de acces la toate datele pacientilor, in scopul diagnosticarii.
Jucatorii din industria medicala au fost interesati de iPad-ul lui Steve Jobs inca de la lansarea dispozitivului, in 2010. Utilizarea sa a fost extinsa cu noi aplicatii specifice. Anul trecut, specialistii au prezentat o aplicatie mobila pentru diagnosticare, aprobata de FDA (Food and Drug Administration) din SUA.
Doctorii, asistentii, pacientii si vizitatorii ar putea beneficia in 2012 de un nou model iPad (a treia generatie), cu ecran de inalta rezolutie Retina Display. Noua tableta de 9,7 inci ar putea fi folosita cu succes in imagistica medicala, subliniaza sursa citata.