Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Dieta Mayo. Beneficii si Riscuri


Dieta Mayo. Beneficii si Riscuri
de la 26 Ian. 2011 Exclusiv
Dieta Mayo. Beneficii si Riscuri
Tags: dietadieta mayoceaicafeazahardietenutritie

Dieta a fost creata la Clinica de nutritie Mayo din SUA. Dincolo de scaderea in greutate realizata pe parcursul celor 14 zile cat dureaza dieta, aceasta are ca scop principal modificarea metabolismului in vederea reducerii, apoi mentinerii masei corporale. Pentru a-si atinge obiectivul, Dieta Mayo, spun "parintii" ei, trebuie urmata strict. (Nu este permisa nici macar o bomboana sau o jumatate de pahar de bere pe parcursul celor 14 zile ale dietei).


Cum se desfasoara Dieta Mayo?

Luni:
Micul dejun: O ceasca de ceai sau cafea si un cub de zahar.
Pranzul: 2 oua fierte (tari), o rosie, 300 g spanac fiert.
Cina: 200 g friptura de vita, salata verde cu ulei si lamaie.

Marti:
Micul dejun: O ceasca de ceai sau cafea, un cub de zahar si un biscuit.
Pranzul: 250 g sunca si o cutie de iaurt natural.
Cina: 200 g friptura de vita, salata verde cu ulei si lamaie.

Miercuri:
Micul dejun: O ceasca de cafea cu un cub de zahar si o felie de paine prajita.
Pranzul: 2 oua fierte (tari), o felie de sunca si salata.
Cina: Supa de zarzavat, fara carne, branza de vaci slaba si un fruct proaspat.

Joi:
Micul dejun: O ceasca de ceai sau cafea cu un cub de zahar si un biscuit.
Pranzul: un ou fiert (tare), morcovi, rosii, 50 g cascaval.
Cina: Un bol de salata de fructe fara zahar sau un iaurt.

Click Aici si citeste articolul complet pe SaFiiTuSanatos.ro




Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

2 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

gabriela 2011-01-28 11:13:39
ma bucur cristian ca mai sunt oameni care iau atitudine ... m-am saturat sa citesc lucruri necomplete ca si informatie sau chiar deformate , ...vai de bietul popor care nevoit sa citesca ,..si ma intreb daca autoarea acestor articole banuieste insemnatatea unei informatii corecte si complete
cristian 2011-01-28 10:22:15
Stimata autoare ati citit concluziile de la sfarsitul articolului? CRed ca nu si atunci le postez eu aici in comentariu. Dupa cum puteti vedea poate ar fi trebuit ca articolul sa se gaseasca la rubrica "Nesanatatea dumneavoastra".

Riscuri si dezavantaje ale Dietei:
- consumul ridicat de oua este probabil sa ridice nivelul colesterolului. Tot ponderea si numarul ridicate ale oualor in aceasta dieta poate afecta rinichii si, in anumite conditii, ficatul;
- regimul contine ingrediente care, in mod natural, nu cresc in acelasi interval de timp de exemplu, spanacul si rosiile. Practic, deoarece presupune folosirea spanacului si este un regim strict!, nu poate fi urmat decat primavara; rosiile vor fi de sera;
- structura pe zi a celor 3 mese este profund dezechilibrata, cu un mic dejun mult prea sarac, total insuficient asigurarii necesarului energetic. Organismul va trebui sa consume din resursele proprii chiar in perioada cea mai solicitanta a zilei, cand nu ar trebui sa faca acest lucru. Intr-un regim de slabire echilibrat, organismul ar trebui sa consume din resursele proprii mai mult in a doua parte a zilei;
- in plus, micul dejun practic nu contine proteine: proteinele sunt impartite intre ultimele 2 mese ale zilei. Daca micul dejun include putine proteine 20-30% din cantitatea zilnica este in regula, nu insa si in cazul in care aceasta masa nu include proteine practic deloc, 14 zile la rand;
- Dieta Mayo este bogata in grasimi saturate, nocive, si saraca in grasimi nesaturate luate doar din peste, consumat numai vinerea. De aceea, dieta este neprietenoasa cu inima si poate fi chiar nociva sistemului cardiovascular;
- dieta este nepractica nu doar prin asocierea de legume, ci si prin necesitatea cantaririi de precizie a unor alimente.

Concluzie: Dieta Mayo este o dieta dezechilibrata, cu dezavantaje si riscuri importante, si de aceea nu o recomand.
Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016