Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Romania, pe ultimul loc in regiune in ceea ce priveste numarul de turisti straini


Romania, pe ultimul loc in regiune in ceea ce priveste numarul de turisti straini
de la 08 Oct. 2019
Romania, pe ultimul loc in regiune in ceea ce priveste numarul de turisti straini
Oamenii calatoresc din ce in ce mai mult si, prin urmare, din ce in ce mai multi bani ajung in buzunarele companiilor de transport si ale celor care activeaza in domeniul turismului. Aceste cifre sunt semnificative si influenteaza, intr-o mai mica sau mai mare masura, Produsul Intern Brut al multor tari. Statele care au inteles ca turismul poate avea o influenta pozitiva asupra economiei lor au doar de castigat, in vreme ce celorlalte nu le ramane decat sa inghita in sec.


Conform datelor furnizate de Forumul Economic Mondial, Top 10 al tarilor care au realizat cele mai mari venituri din turism (la nivelul anului 2017) arata astfel:

Statele Unite (488 miliarde USD), China (224 mld. USD), Germania (130,8 mld. USD), Japonia (106,7 mld. USD), Marea Britanie (103,7 mld. USD), Franta (89,2 mld. USD), Mexic (79,7 mld. USD), Italia (76,3 mld. USD), Spania (68,8 mld. USD) si Brazilia (56,3 mld. USD).
Top 5 al tarilor in care industria turistica are cea mai mare contributie la Produsul Intern Brut national au fost, in anul 2017: Malta (15% din PIB provine din industria turistica), Croatia (15%), Thailanda (9,3%), Jamaica (8,9%) si Islanda (8,2%).

Conform Organizatiei Mondiale a Turismului (o agentie a Organizatiei Natiunilor Unite) tarile care au fost vizitate de cei mai multi turisti straini in anul 2017 au fost: Franta (87 milioane de turisti straini), Spania (82 milioane), Statele Unite (76 milioane), China (61 milioane) si Italia (58 milioane).

Pe continente, Europa a fost vizitata, in anul referinta, de cei mai multi turisti straini (51% din numarul total al turistilor la nivel mondial), urmata de Asia si tarile din Pacific (24%), continentul american (16%), Africa (5%) si tarile din Orientul Mijlociu (4%). 
In ceea ce priveste veniturile realizate din turism, pe primul loc se situeaza tot Europa, cu 39% din veniturile din turism inregistrate la nivel global, urmata de tarile din Asia si Pacific (29%), cele doua Americi (24%), tarile din Orientul Mijlociu (5%) si Africa (3%).

Conform Institutului National de Statistica, numarul de turisti straini care au vizitat Romania in anul 2018 (cifra a fost calculata pornind de la rapoartele de cazare furnizate de unitatile specializate omologate de Ministerul Turismului) a fost de 2,8 milioane. 
In ultimii ani, numarul de turisti straini care au vizitat Romania este in crestere. Cu toate acestea, Romania se situeaza, din acest punct de vedere, pe ultimul loc intre tarile din regiune.

In anul de referinta, Bulgaria a fost vizitata de peste 3 milioane de turisti straini, Ungaria de peste 5 milioane, Polonia de peste 6 milioane, Croatia de peste 13 milioane si Grecia de peste 15 milioane de turisti straini.
Reteta pentru cresterea numarului de turisti straini nu este deloc complicata, insa autoritatile au, in acest domeniu, o atitudine contemplativa, iar nu una activa si stimulativa.

Dispunem de o infrastructura rudimentara, oferim servicii incropite, departe de standardele din domeniu, preturile nu sunt deloc acordate cu oferta reala, iar promovarea externa este submediocra. Un slogan precum "Eterna si fascinanta Romanie"nu are cum sa aiba impact asupra consumatorilor de turism, iar frunza, ca simbol de tara, n-ar putea atrage decat, eventual, omizile. 
Sursa foto: pexels.com



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016