Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

9 modalitati prin care poti folosi LinkedIn pentru a-ti promova compania


9 modalitati prin care poti folosi LinkedIn pentru a-ti promova compania
de la 03 Dec. 2012
9 modalitati prin care poti folosi LinkedIn pentru a-ti promova compania
Tags: modalitatilinkedinrecomandarelinkedin groupsafacerisfaturi

Pot antreprenorii sa foloseasca reteaua profesionala LinkedIn pentru a-si promova compania si brandul?


1. Recomandare

Nu foarte multe companii profita de functia de recomandare a LinkedIn. Multe conturi ale brandurilor personale cunosc situatia si cer proactiv sustinere, dar aceeasi functie ramane neexploatata in cazul business-urilor. Trimite un email tuturor clientilor actuali si roaga-i sa-ti recomande o afacere din reteaua lor. N-o sa te confrunti cu un refuz. Clientii multumiti te serviciile tale te vor ajuta.

2. Spune-mi o poveste

Profilul companiilor de pe paginile de LinkedIn reprezinta primul loc in care aterizeaza candidatii pentru un job, atunci cand cauta informatii despre companie. Foloseste acest spatiu pentru a spune povestea companiei tale, exprima-ti principiile. Lasa-ti personalitatea la vedere si descrie elementele cheie ale culturii tale corporatiste. De ce reprezinta compania ta un loc ideal de munca? Acest lucru ii va atrage pe candidatii foarte talentati.

3. Intra intr-un grup. Sau mai multe!

Fie ca intri intr-un grup deja existent, fie ca infiintezi altul, oamenii vor fi interesati de activitatea ta, iti vor promova brandul si vor atrage noi si noi clienti prin LinkedIn Groups. Asigura-te ca participi mereu la aceste grupuri si urmeaza sfaturile lor, in privinta promovarii afacerilor.

4. Creeaza consistenta

Brandul tau personal si munca trebuie aliniate. Brandurile se refera la oameni si oamenii fac brandurile.

5. Ridica doua degete, ca la scoala!

Solutionarea unor intrebari si lansarea altora reprezinta cele mai eficiente modalitati de interactiune, care pot da aripi business-ului tau. Daca te afli in cautarea unor clienti, care cumpara widget-uri, alatura-te forumului de widget-uri si discuta cu prietenii din retea. Poti cere sfaturi de la experti. Poti deveni tu insuti un expert pe LinkedIn.

6. Ce prieteni avem in comun?

Foloseste-te de reteaua LinkedIn pentru a identifica eventualii clienti si parteneri in comun si pregateste-te sa te intalnesti cu ei. Relatiile tale personale si profesionale pot reprezenta cai excelente de promovare.

7. Clasorul virtual

Afacerile se bazeaza pe relatii profesionale si LinkedIn stie sa exploateze (si sa exploreze!) acest lucru. Mai exact, LinkedIn mentine si dezvolta asemenea legaturi. Conecteaza sistematic, construieste-ti o reputatie online prin marketing si publicarea unor materiale stiintifice. O reputatie extraordinara pe LinkedIn se construieste din consistenta si valoare.

8. Business versus Personal

Creeaza o pagina de companie si dezvolt-o, folosind un continut relevant si actualizat. Totusi, nu o tine la un loc cu pagina ta personala, deoarece trebuie sa faci o diferenta clara intre viata profesionala si cea de dincolo de biroul firmei tale.

9. Interactiunea, mama succesului

LinkedIn reprezinta o sursa excelenta de dezvoltare a relatiilor profesionale, de care poate beneficia afacerea ta. Identificarea unor prieteni, unor parteneri de business, te va ajuta sa te dezvolti. De asemenea, implicarea in comunitate iti va furniza o imagine populara, atat tie, cat si afacerii tale.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016