O noua schimbare la aplicatia Facebook: Au fost introduse plati pentru unele servicii
marketplacefacebooksocial mediavanzariretele sociale
Marketplace, componenta Facebook dedicata vanzarilor va incepe sa aduca bani gigantei companii mama, permitand afisarea de anunturi platite din partea utilizatorilor si brandurilor.
Reteaua de socializare incepe de joi, 7 iunie, sa testeze un nou program pentru Marketplace. Pentru inceput, aceasta functionalitate va aparea in Statele Unite ale Americii, urmand sa se extinda la utilizatorii din lumea intreaga.
Conform modificarilor aduse, Marketplace va permite afisarea de anunturi platite din partea utilizatorilor, ceea ce va duce venituri suplimentare companiei mama, Facebook.
Pentru a incarca un anunt platit in sectiunea Marketplace, utilizatorii trebuie sa stabileasca bugetul si cat timp vor fi difuzate anunturile, insa se pare ca inca nu ar exista ptiuni suplimentare precum selectia varstei si a locatiilor targetate. Astfel, anuntul platit nu va fi orientat catre o anumita nisa de cumparatori, ci se va adresa tuturor celor de pe platforma.
Acest lucru poate face ca anunturile sa fie destul de ineficiente. Iata un exemplu concret: un utilizator poate promova un anunt despre bijuterii si accesorii dedicate femeilor. Fara o nisa presatabilita in acest sens, anuntul va ajunge si in News Feed-ul barbatilor.
Citeste si:
Incep examenele nationale. Copiii de 10 ajung sa lucreze pentru cei care iau note de 7
Cu toate acestea, reprezentantii Facebook spun ca anunturile vor fi optimizate automat, astfel incat, atunci cand utilizatorii incep sa dea click pe un anunt, Facebook le va afisa persoanelor cu asemanari demografice. De asemenea, campania de anunturi va fi oprita automat daca marchezi articolul ca fiind vandut.