Versace a sters mesajele fanilor de pe Facebook. 500.000 de utilizatori, fata-n fata cu cenzura de brand
versacefacebookcenzuramodablugifani
Versace a inactivat optiunea de postare a mesajelor pe pagina sa de Facebook, dupa ce activistii au protestat pe Perete impotriva folosirii de catre casa de moda italiana a procedeului de sablare a blugilor.
Sute de mesaje au aparut pe Peretele companiei luna trecuta, ca urmare a unei petitii impotriva "blugilor ucigasi" Versace, lansata pe platforma Change.org. Mesajele anti-sablare de pe Peretele companiei Versace au fost sterse. Cei 500.000 de fani ai casei de moda nu mai pot lasa mesaje pe Perete dupa bunul plac. Totusi, li se permite sa comenteze in dreptul continutului oficial furnizat de Versace.
Sablarea este periculoasa pentru sanatatea angajatilor, scrie Change.org. Procedeul a ucis multi muncitori din Turcia si Bangladesh. Turcia a interzis sablarea in anul 2009. Oricine inhaleaza o cantitate insemnata de praf de silice se poate alege cu o silicoza - boala pulmonara cronica.
Multe branduri vestimentare celebre, precum Levi's, H&M si Gucci, au renuntat sa mai utilizeze procedeul de sablare a denimului. Patrick McGregor, director de comunicatii al Versace, a declarat ca blugii casei de moda sunt fabricati in Italia, conform standardelor de sanatate. Nu a fost inaintata pana in prezent nicio plangere impotriva companiei, sub acest aspect, a mai spus McGregor.
Printre companiile care au cenzurat mesajele fanilor de pe pagina lor de Facebook, se mai numara Burberry si DKNY. Cum ar trebui sa interactioneze marcile cu fanii pe Peretele Facebook? (
sursa: mashable.com)