Servicii de optimizare SEO - baza oricarei strategii de marketing

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Servicii de optimizare SEO - baza oricarei strategii de marketing
Servicii de optimizare SEO - baza oricarei strategii de marketing
de Redactia Manager la 19 Mar. 2021
Urmareste-ne pe Google News
seooptimizare seoagentie seomotor de cautaregooglebusiness

Sfaturi despre marketing online de la SEOAgency.ro
Conceptul de SEO, in ciuda popularitatii sale, este departe de a fi familiar cu toata lumea in adevaratul lui sens. Multi oameni cred ca acesta este un serviciu suplimentar sau un complex de servicii care pot fi excluse, atunci cand se face promovare SEO a unui site pe Web.

Ce este SEO si de ce ai nevoie de servicii SEO in afacerea ta online

Inainte de a vorbi despre cum sa-ti faci resursele populare, trebuie sa intelegi conceptele. Deci, termenul SEO inseamna de obicei optimizarea site-ului pentru cerintele motorului de cautare. Sa presupunem ca ai creat o resursa pentru vanzarea unui produs sau serviciu.

 

Cum sa faci ca publicul tinta sa afle despre asta?
 

Chiar si cei care cauta exact produsele tale nu le vor vedea in rezultatele cautarii, pana cand motorul de cautare nu plaseaza site-ul tau pe primele pagini din lista. Ar trebui sa te asiguri ca site-ul se situeaza la un nivel ridicat in rezultatele cautarii, pentru a obtine un numar maxim de clienti. Pe masura ce oamenii se indreapta din ce in ce mai mult spre reteaua de internet pentru bunuri si servicii, orice afacere are nevoie sa fie optimizata SEO pentru motorul de cautare.

Tehnici de optimizare pentru motorul de cautare

Metodele care sunt utilizate pentru optimizare SEO a site-ului pentru motorul de cautare si promovare SEO, pot fi impartite pe interne si externe. In primul caz, vorbim despre servicii SEO efectuate in cadrul site-ului, in al doilea - cu implicarea unor resurse terte.

Optimizarea site-ului intern (SEO intern)

Dupa cum se stie, algoritmii motoarelor de cautare sunt conceputi pentru a selecta de la toate site-urile pe cele care raspund cel mai mult la solicitarile utilizatorilor. Criteriul decisiv de selectie in ultimii ani a fost continutul calitativ al site-ului: materiale si imagini unice, text unic, aspect adaptabil. Motoarele de cautare urmaresc, de asemenea, factorul comportamental:

 

  • tranzitii la cerere
  • timpul petrecut de vizitatori la resursa,
  • "profunzimea" aspectului,
  • erorile.

 

Intr-un cuvant, pozitiile din Top tind sa ofere cele mai bune si mai interesante "site-uri pentru oameni". Motorul de cautare Google, ia in considerare principalele tipuri de servicii SEO, privind optimizarea interna si caracteristicile acesteia:

 

1. Crearea continutului de inalta calitate si unic.

 

2. Calitatea materialelor text este exprimata in continutul lor interesant, absenta erorilor de ortografie si repetarile.

 

3. Unicitatea este de o importanta capitala - texte pentru site si imagini: chiar si dintr-o singura resursa, dublarea materialelor este nedorita.

 

4. Selectarea cuvintelor cheie si distribuirea lor uniforma in texte. In mod ideal, fiecare pagina ar trebui optimizata pentru o anumita interogare. Pot fi alese cuvintele cheie prin intermediul serviciilor relevante sau prin analizarea site-urilor concurentilor, prin raportarea numarului de cuvinte cheie si cantitatea totala de text. Adesea acest parametru are o importanta deosebita.

 

5. Cresterea gradului de utilizare a site-ului prin optimizarea paganilor. Vizitatorii trebuie sa acceseze paginile necesare fara eforturi suplimentare si cautari complexe. Pentru magazinele online, aceasta reprezinta, in primul rand,

 

  • buna vizibilitate a cosului
  • modalitati de cumparare
  • plata si livrare
  • navigare usoara prin sectiuni.

 

6. Portalurile de informatii ar trebui sa contina pe paginile cu link-uri teme interesante, precum si o lizibilitate fonica buna, un design atragator etc.

 

7. Evaluarea periodica a site-ului prin ochii utilizatorului contribuie la cresterea semnificativa a conversiei si a prezentei.

 

8. Lucrul la optimizarea paginii interne include verificarea codurilor si a designului pentru afisarea corecta in diferite browsere si de la diferite dispozitive. In absenta unui aspect de browser incrucisat de inalta calitate si a unui design receptiv, risti sa pierzi o parte semnificativa din audienta potentiala.

 

9. Legaturi competente ale paganilor. Daca alegi locul potrivit pentru link-uri, greutatea unei pagini este tradusa in cealalta. Aceasta permite trimiterea in cea mai mare parte a traficului catre punctele tinta ale site-ului. Exista o multime de scheme de legatura, alegerea depinzand de situatia specifica: in unele cazuri este necesara transmiterea la pagina principala, in altele - dimpotriva, la rubricile interne sau chiar la articole sau marfuri individuale;
 

10. Lucrul cu harta site-ului. In general, exista doua tipuri de astfel de harti - una dintre ele este conceputa pentru utilizatori si faciliteaza navigarea prin portaluri cu o structura complexa. Al doilea tip de harta este vazut numai de motorul de cautare si este localizat in interiorul fisierului sitemap.xml. Acest fisier este folosit pentru imbunatatirea indexarii - eliminarea paginilor duplicate, notificarea robotilor despre structura site-ului si timpul pentru efectuarea modificarilor. Multe servicii speciale iti permit sa creezi o harta, dar este aproape intotdeauna necesara corectarea acesteia de catre un webmaster.

 

Pentru optimizarea externa (Off-Page), SEOAgency recomanda crearea de link-uri naturale prin advertoriale seo. Sursa advertorialelor trebuie sa fie cat mai apropiata de domeniul pe care il aveti, de exemplu daca aveti un site in care vindeti calculatoare, cautati site-uri IT, daca aveti un site unde oferiti servicii funerare, incercati pe cat posibil sa gasiti site-uri generale, cat si site-uri de nisa de unde puteti lua un link relavant.

 


Ultimele NOUTATI

Psihologia investitiilor: Cum sa-ti controlezi emotiile pe o piata volatila
Business

Psihologia investitiilor: Cum sa-ti controlezi emotiile pe o piata volatila

today12 Dec. 2024
Romanii, ahtiati dupa criptomonede. Suma colosala pe care au investit-o iti arata ca oamenii au bani
Financiar-Bancar

Romanii, ahtiati dupa criptomonede. Suma colosala pe care au investit-o iti arata ca oamenii au bani

today12 Dec. 2024
Cum sa analizezi o companie inainte de a investi: Ghidul complet al indicatorilor financiari
Companii

Cum sa analizezi o companie inainte de a investi: Ghidul complet al indicatorilor financiari

today12 Dec. 2024
Modificari Codul fiscal 2025. Lista care-ti da bugetul peste cap
Economie

Modificari Codul fiscal 2025. Lista care-ti da bugetul peste cap

today12 Dec. 2024
Directiva NIS2, explicata. Uniunea Europeana ridica standardele de securitate cibernetica. Reguli noi pentru companii
Protectia datelor cu caracter personal

Directiva NIS2, explicata. Uniunea Europeana ridica standardele de securitate cibernetica. Reguli noi pentru companii

today12 Dec. 2024
Presedintele Iohannis, reactie la cald dupa ziua istorica in care Romania a fost primita in Schengen: Directia europeana ramane singura noastra cale reala de dezvoltare
Ultima ora

Presedintele Iohannis, reactie la cald dupa ziua istorica in care Romania a fost primita in Schengen: Directia europeana ramane singura noastra cale reala de dezvoltare

today12 Dec. 2024
Romania intra in Schengen de la 1 ianuarie 2025. Austriecii si olandezii ne-au lasat in pace!
Ultima ora

Romania intra in Schengen de la 1 ianuarie 2025. Austriecii si olandezii ne-au lasat in pace!

today12 Dec. 2024
NIS2 – O schimbare esentiala in peisajul securitatii cibernetice europene – ghid ESET
Stiri IT 2022, Tenhologie si Gadgeturi, Telefoane Mobile

NIS2 – O schimbare esentiala in peisajul securitatii cibernetice europene – ghid ESET

today12 Dec. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cuRegulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Cum sa analizezi o companie inainte de a investi: Ghidul complet al indicatorilor financiari
Companii

Cum sa analizezi o companie inainte de a investi: Ghidul complet al indicatorilor financiari

today12 Dec. 2024
Modificari Codul fiscal 2025. Lista care-ti da bugetul peste cap
Economie

Modificari Codul fiscal 2025. Lista care-ti da bugetul peste cap

today12 Dec. 2024
Directiva NIS2, explicata. Uniunea Europeana ridica standardele de securitate cibernetica. Reguli noi pentru companii
Protectia datelor cu caracter personal

Directiva NIS2, explicata. Uniunea Europeana ridica standardele de securitate cibernetica. Reguli noi pentru companii

today12 Dec. 2024
Presedintele Iohannis, reactie la cald dupa ziua istorica in care Romania a fost primita in Schengen: Directia europeana ramane singura noastra cale reala de dezvoltare
Ultima ora

Presedintele Iohannis, reactie la cald dupa ziua istorica in care Romania a fost primita in Schengen: Directia europeana ramane singura noastra cale reala de dezvoltare

today12 Dec. 2024

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x