Inainte de a vorbi despre cum sa-ti faci resursele populare, trebuie sa intelegi conceptele. Deci, termenul SEO inseamna de obicei optimizarea site-ului pentru cerintele motorului de cautare. Sa presupunem ca ai creat o resursa pentru vanzarea unui produs sau serviciu.
Cum sa faci ca publicul tinta sa afle despre asta?
Chiar si cei care cauta exact produsele tale nu le vor vedea in rezultatele cautarii, pana cand motorul de cautare nu plaseaza site-ul tau pe primele pagini din lista. Ar trebui sa te asiguri ca site-ul se situeaza la un nivel ridicat in rezultatele cautarii, pentru a obtine un numar maxim de clienti. Pe masura ce oamenii se indreapta din ce in ce mai mult spre reteaua de internet pentru bunuri si servicii, orice afacere are nevoie sa fie optimizata SEO pentru motorul de cautare.
Metodele care sunt utilizate pentru optimizare SEO a site-ului pentru motorul de cautare si promovare SEO, pot fi impartite pe interne si externe. In primul caz, vorbim despre servicii SEO efectuate in cadrul site-ului, in al doilea - cu implicarea unor resurse terte.
Dupa cum se stie, algoritmii motoarelor de cautare sunt conceputi pentru a selecta de la toate site-urile pe cele care raspund cel mai mult la solicitarile utilizatorilor. Criteriul decisiv de selectie in ultimii ani a fost continutul calitativ al site-ului: materiale si imagini unice, text unic, aspect adaptabil. Motoarele de cautare urmaresc, de asemenea, factorul comportamental:
Intr-un cuvant, pozitiile din Top tind sa ofere cele mai bune si mai interesante "site-uri pentru oameni". Motorul de cautare Google, ia in considerare principalele tipuri de servicii SEO, privind optimizarea interna si caracteristicile acesteia:
1. Crearea continutului de inalta calitate si unic.
2. Calitatea materialelor text este exprimata in continutul lor interesant, absenta erorilor de ortografie si repetarile.
3. Unicitatea este de o importanta capitala - texte pentru site si imagini: chiar si dintr-o singura resursa, dublarea materialelor este nedorita.
4. Selectarea cuvintelor cheie si distribuirea lor uniforma in texte. In mod ideal, fiecare pagina ar trebui optimizata pentru o anumita interogare. Pot fi alese cuvintele cheie prin intermediul serviciilor relevante sau prin analizarea site-urilor concurentilor, prin raportarea numarului de cuvinte cheie si cantitatea totala de text. Adesea acest parametru are o importanta deosebita.
5. Cresterea gradului de utilizare a site-ului prin optimizarea paganilor. Vizitatorii trebuie sa acceseze paginile necesare fara eforturi suplimentare si cautari complexe. Pentru magazinele online, aceasta reprezinta, in primul rand,
6. Portalurile de informatii ar trebui sa contina pe paginile cu link-uri teme interesante, precum si o lizibilitate fonica buna, un design atragator etc.
7. Evaluarea periodica a site-ului prin ochii utilizatorului contribuie la cresterea semnificativa a conversiei si a prezentei.
8. Lucrul la optimizarea paginii interne include verificarea codurilor si a designului pentru afisarea corecta in diferite browsere si de la diferite dispozitive. In absenta unui aspect de browser incrucisat de inalta calitate si a unui design receptiv, risti sa pierzi o parte semnificativa din audienta potentiala.
9. Legaturi competente ale paganilor. Daca alegi locul potrivit pentru link-uri, greutatea unei pagini este tradusa in cealalta. Aceasta permite trimiterea in cea mai mare parte a traficului catre punctele tinta ale site-ului. Exista o multime de scheme de legatura, alegerea depinzand de situatia specifica: in unele cazuri este necesara transmiterea la pagina principala, in altele - dimpotriva, la rubricile interne sau chiar la articole sau marfuri individuale;
10. Lucrul cu harta site-ului. In general, exista doua tipuri de astfel de harti - una dintre ele este conceputa pentru utilizatori si faciliteaza navigarea prin portaluri cu o structura complexa. Al doilea tip de harta este vazut numai de motorul de cautare si este localizat in interiorul fisierului sitemap.xml. Acest fisier este folosit pentru imbunatatirea indexarii - eliminarea paginilor duplicate, notificarea robotilor despre structura site-ului si timpul pentru efectuarea modificarilor. Multe servicii speciale iti permit sa creezi o harta, dar este aproape intotdeauna necesara corectarea acesteia de catre un webmaster.
Pentru optimizarea externa (Off-Page), SEOAgency recomanda crearea de link-uri naturale prin advertoriale seo. Sursa advertorialelor trebuie sa fie cat mai apropiata de domeniul pe care il aveti, de exemplu daca aveti un site in care vindeti calculatoare, cautati site-uri IT, daca aveti un site unde oferiti servicii funerare, incercati pe cat posibil sa gasiti site-uri generale, cat si site-uri de nisa de unde puteti lua un link relavant.
Ultimele NOUTATI
Romanii, ahtiati dupa criptomonede. Suma colosala pe care au investit-o iti arata ca oamenii au bani
Cum sa analizezi o companie inainte de a investi: Ghidul complet al indicatorilor financiari
Directiva NIS2, explicata. Uniunea Europeana ridica standardele de securitate cibernetica. Reguli noi pentru companii
Presedintele Iohannis, reactie la cald dupa ziua istorica in care Romania a fost primita in Schengen: Directia europeana ramane singura noastra cale reala de dezvoltare
Partenerii nostri
Distribuire dividende in numerar: Atentie la platile fragmentate!
Declaratia unica 2025: Salariul minim folosit la stabilirea plafoanelor pentru CAS si CASS
Reguli noi la inregistrarea contractului de inchiriere la ANAF, de la 1 ianuarie 2025
Alegerile prezidentiale 2024 au fost ANULATE de Curtea Constitutionala
Te-ar putea interesa si