Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cauza dezastrului nu va putea fi stabilita: Iranul curata cu buldozerele suprafata de teren unde s-a prabusit, miercuri, avionul Boeing 737-800 al liniilor aeriene ucrainene


Cauza dezastrului nu va putea fi stabilita: Iranul curata cu buldozerele suprafata de teren unde s-a prabusit, miercuri, avionul Boeing 737-800 al liniilor aeriene ucrainene
de Lucian Vasilescu la 10 Ian. 2020
Cauza dezastrului nu va putea fi stabilita: Iranul curata cu buldozerele suprafata de teren unde s-a prabusit, miercuri, avionul Boeing 737-800 al liniilor aeriene ucrainene
Avionul de tip Boeing 737-800, apartinand Ukraine International Airlines (UIA), s-a prabusit, miercuri, in Iran, la scurt timp dupa ce a decolat de la Teheran. In urma impactului, toate cele 176 de persoane aflate la bord si-au pierdut viata (167 de pasageri si 9 membri ai echipajului). Conform legilor internationale ale aviatiei, Iranul este in drept sa conduca investigatiile in acest caz. De altfel, oficialii iranieni au declarat ferm ca nu vor da cutiile negre ale aparatului nici firmei constructoare, nici oficialilor americani.


Prabusirea avionului de pasageri Boeing 737-800 a fost pusa de mass-media iraniene pe seama unor probleme tehnice, care ar fi condus la izbucnirea unui incendiu la unul dintre motoarele aparatului. Avionul prabusit era insa nou, fusese fabricat in anul 2016 si, cu doar doua zile inainte de tragedie, fusese inspectat tehnic.

Ipoteza cea mai vehiculata de presa internationala independenta este ca avionul ar fi fost doborat de o racheta sol-aer iraniana (trasa deliberat asupra acestuia sau din greseala). Cert este ca, atunci cand s-a prabusit, avionul era deja in flacari, iar pilotii nu au apucat sa transmita niciun mesaj prin care sa ceara ajutor sau sa semnaleze vreo problema la bord.

In momentul prabusirii, la bordul aeronavei se gaseau cetateni iranieni, canadieni, suedezi, afgani, germani, britanici si ucraineni.

Dupa ce au gasit cutiile negre ale avionului, iranienii au inceput sa curete locul prabusirii cu ajutorul buldozerelor, iar expertii internationali apreciaza ca, in aceste conditii, studiul epavei va fi imposibil, drept urmare cauza prabusirii nu va mai putea fi determinata.

Channel 4 News, principalul program de stiri al postului de televiziune britanic Channel 4, a citat un specialist in investigatiile dezastrelor aviatice, care a afirmat ca interventia cu buldozerele la locul impactului va face imposibila anchetarea cauzelor care au condus la prabusirea avionului.

In aceste conditii, ambasadorul Statelor Unite in Germania a fost inca si mai vehement, acuzand Iranul ca face tot posibilul pentru a disimula cauzele reale ale tragediei aeriene, ceea ce indica faptul ca iranienii stiu ca sunt responsabili de doborarea avionului ucrainean.

Chiar in conditiile in care nu vor sa predea cutiile negre nici americanilor nici unei alte tari neutre (nici macar proprietarilor avionului, Ukraine International Airlines), iranienii s-au precipitat sa dea publicitatii un comunicat in care pretind ca, in urma impactului cu solul, cutiile negre ar fi fost grav avariate si s-ar fi pierdut o mare parte dintre informatiile inregistrate de acestea.

Comunicatul iranian a venit in conditiile in care specialistii in astfel de investigatii stiu ca Iranul nu dispune de tehnologia necesara studierii corespunzatoare a cutiilor negre.

Astfel stand lucrurile, este foarte posibil ca adevaratele cauze ale prabusirii Boeing-ului 737-800 sa nu poata fi determinate niciodata.

Sursa foto: maxpixels.net



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016