Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ahrendts: Tot ceea ce Burberry creeaza trece prin biroul unei singure persoane


Ahrendts: Tot ceea ce Burberry creeaza trece prin biroul unei singure persoane
de la 06 Feb. 2013
Ahrendts: Tot ceea ce Burberry creeaza trece prin biroul unei singure persoane
Tags: burberryangela ahrendtsreintroducere brand piatachristopher baileyautocrat al branduluipalton burberry

Directorul executiv al Burberry, Angela Ahrendts (foto), a preluat conducerea brandului inca din anul 2006, dar pana atunci, brandul o "luase pe aratura".

Acum, insa, brandul revine in forta pe piata. Desi este recunoscut pentru paltoanele sale, ele nu s-au mai regasit pentru o perioada de timp nici macar in garderoba directorilor.
 
Iar Ahrendts spune cat de greu i-a fost sa reintroduca brandul pe piata. 
 
"Pe piata luxului, ubicuitatea te ucide. Iar asta inseamna ca nu mai faci parte din aceasta piata", spune Ahrendts.
 
Astfel, ea a inceput sa centralizeze brandul, iar incepand de acum va fi un "autocrat al brandului".
 
"Marile branduri de la nivel global nu au oameni in toata lumea proiectand si producand tot felul de lucruri. A devenit destul de clar ca daca Burberry isi doreste sa revina in prima linie a brandurilor globale de lux, atunci trebuie sa aiba un director de design la nivel global", spune directorul executiv.
 
"Am avut un designer tanar pe nume Christopher Bailey, cu care am mai lucrat la Donna Karan si care stiam ca este foarte talentat. L-am prezentat ca un "tar al brandului" si am spus echipei ca orice lucru care va ajunge la consumatori, va trece mai intai prin biroul sau. Fara exceptii!", conchide Ahrendts.
 
In acest fel, ea a capatat increderea echipei, mai ales ca este destul de riscant sa lasi totul pe mana unei singure persoane. Dar, partea buna este ca va ajuta brandul sa ramana consecvent.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016