Autostrada Brasov-Comarnic isi modifica traseul
autostradabrasovcomarnicfinantare
Directorul general al CNADNR, Narcis Neaga, a infirmat informatia potrivit careia licitatia pentru constructia tronsonului de autostrada Brasov - Comarnic va fi amanata, din cauza modificarii traseului.
Informatia care face referire la o presupusa amanare a licitatiei pentru tronsonul Brasov - Comarnic este "total eronata".
Narcis Neaga a dezmintit acest lucru intr-un comunicat al Departamentului pentru Proiecte si Investitii Straine din Cadrul Guvernului, citat de Agerpres. Directorul CNADNR a confirmat insa faptul ca traseul a fost modificat in timpul etapei de dialog ce s-a incheiat la inceputul lunii august.
"Modificarea traseului nu implica nicio amanare a termenelor stabilite anterior, acestea ramanand aceleasi, astfel pe data de 15 octombrie 2013 se vor depune ofertele, exact cum era stabilit", afirma Narcis Neaga.
Ruta nu va mai trece prin centrul statiunii Busteni, recent renovata, portiunea respectiva de drum urmand sa fie inlocuita cu un tunel.
Traseul autostrazii va fi modificat in zona statiunilor Sinaia, Busteni si Predeal, informeaza Agerpres. Tronsonul de autostrada Comarnic-Brasov se compune din doua sectiuni: Comarnic-Predeal, in lungime de 36,2 km si Predeal-Cristian, de 21,8 km.
Potrivit sursei citate, traseul autostrazii va cuprinde 18 tuneluri, cu o lungime totala de 2.890 de metri. Finantarea pentru autostrada este de 6,6 miliarde de lei.
Autoritatile spun ca exista posibilitatea sa se adopte o varianta alternativa, respectiv ca autostrada Nadlac - Bucuresti sa treaca prin Brasov si Sibiu, pe la Fagaras, in defavoarea tronsonului Sibiu - Pitesti.