Cercetatori pentru o zi: In "Laboratorul de stiinte BAYER", elevii descopera secretele stiintelor naturii

Cercetatori pentru o zi: In Laboratorul de stiinte BAYER, elevii descopera secretele stiintelor naturii
de la 01 Apr. 2014
Tags: bayerlaborator de stiintepaula popaemailviziteelevi

Compania Bayer, lider stiintific la nivel global in domeniul sanatatii, nutritiei si al materialelor de inalta tehnologie, lanseaza in Romania proiectul "Laboratorul de stiinte", care are ca scop educarea elevilor din clasele I - IV in domeniul stiintelor naturii. Desfasurat in perioada 7 - 11 aprilie 2014, in cadrul programului national Scoala Altfel: Sa stii mai multe, sa fii mai bun, "Laboratorul de stiinte Bayer" va oferi elevilor oportunitatea de a participa la experimente practice si atractive, inspirate din domeniile chimie si biologie, ancorate in viata cotidiana.

“Laboratorul de stiinte Bayer” va fi amenajat in rondul central din Parcul Lumea Copiilor, intrarea de langa Palatul National al Copiilor, sectorul 4, Bucuresti.

“Misiunea Bayer la nivel global este: Stiinta pentru o viata mai buna. Prin tot ceea ce facem, suntem constienti ca expertiza stiintifica este esentiala pentru a face fata cu succes provocarilor viitoare. De aceea, pe langa propriile activitati de cercetare, strategia companiei include si implicarea directa in promovarea si consolidarea educatiei generale si cercetarii. Ne bucuram ca in acest an vom oferi si elevilor din Romania o experienta noua si memorabila pentru intelegerea stiintelor naturii. “Laboratorul de stiinte Bayer” vine cu o abordare inovativa a lectiilor de chimie si biologie prin implicarea copiilor intr-o calatorie in secretele stiintei, oferindu-le posibilitatea de a face experimente interesante si utile,” a declarat Andreas Schremmer, Managing Director Bayer Romania.

O echipa de olimpici nationali la chimie si biologie va prezenta si coordona experimentele realizate in “Laboratorul de stiinte Bayer”.

Astfel, prin experimente practice si distractive, copiii vor descoperi secretele stiintei in trei domenii principale: sanatate, agricultura si materiale de inalta tehnologie. In zona de sanatate, copiii vor lucra impreuna pentru a descoperi vitamina C in diferite sucuri de fructe si existenta enzimelor in legume. In zona de experimente legate de domeniul agricultura, copiii vor descoperi compozitia unei frunze, vor extrage pigmenti de clorofila din frunze si vor masura pH-ul din sol folosind mai multe metode. Experimentele din zona de materiale de inalta tehnologie vor consta in: introducerea unui ou intr-o sticla, prepararea cernelei invizibile, crearea de artificii in apa. Accesul copiilor la experimente se va face in grupe sau clase de maxim 30 de elevi, prin prezenta si supravegherea directa a invatatorilor.

La experimentele realizate in laborator se vor folosi materiale binecunoscute din viata cotidiana iar elevii participanti vor fi direct implicati. In „Laboratorul de stiinte Bayer”, copiii vor deveni mici cercetatori prin descoperirile pe care le vor realiza impreuna cu olimpicii.

Pentru a oferi o experienta frumoasa si memorabila, amenajarea interioara a „Laboratorului de stiinte Bayer” va fi realizata in colaborare cu studioul de arhitectura SANE Architecture, detinut de doi tineri arhitecti romani.

„Laboratorul de stiinte Bayer” isi va deschide usile si va primi clasele de elevi in perioada 7 – 11 aprilie 2014, de luni pana vineri, intre orele 12:00 - 18:00. Durata unei vizite in cadrul “Laboratorului de stiinte Bayer” va fi de aproximativ o ora. Inscrierile pentru participare se fac,  pentru fiecare clasa, de catre invatator, pana la data de 4 aprilie, la persoana de contact Paula Popa,  telefon 0742.049.418,  sau prin E-mail: laboratoruldestiinte@bayer.com.

Nota: 3.75 din 5 - 4 voturi.

7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019

7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".

Recomandari MANAGER.RO