Cum amenajezi spatiile moderne de birouri - 4 puncte-cheie ca sa ai angajati motivati

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum amenajezi spatiile moderne de birouri - 4 puncte-cheie ca sa ai angajati motivati
Cum amenajezi spatiile moderne de birouri - 4 puncte-cheie ca sa ai angajati motivati
de Redactia Manager la 03 Feb. 2022
Urmareste-ne pe Google News
usi de interiorusi birouriusa interior

Atunci cand ne gandim la amenajarea unui spatiu modern de birouri, trebuie sa avem in vedere 4 criterii, pentru a ne asigura ca folosim in mod eficient spatiul disponibil si ca oferim angajatilor un mediu de lucru placut si motivant.

 

Eficientizarea spatiului


Pentru ca spatiile de birouri sunt locuri care deservesc mediului de lucru, riscul ca angajatii sa nu fie concentrati pe munca este mare, atunci cand acestea nu sunt amenajate eficient. 


Unul dintre aspectele importante pe care trebuie sa le ai in vedere, atunci cand iti doresti sa eficientizezi spatiul de lucru, este numarul de angajati al companiei tale. Optimizarea si eficientizarea spatiului astfel incat fiecare angajat sa aiba propriul loc care sa ii ofere posibilitatea sa lucreze independent si in liniste sunt doi factori esentiali pentru cresterea nivelului de productivitate. 

Pentru a oferi intimitate angajatilor tai si pentru a creste gradul de concentrare, poti alege sa folosesti usi de interior, care sa se integreze in designul spatiului de birouri.


Principalele avantaje ale usilor de interior:

  • sunt realizate din materiale rezistente
  • au preturi avantajoase
  • pot fi integrate cu usurinta in orice tip de design
  • presupun o intretinere facila, potrivit instructiunilor producatorului (pentru a evita deteriorarea finisajului si a-l proteja)
  • exista diverse modele reversibile, pline sau cu geam
  • contribuie la crearea unei atmosfere calde, primitoare, confortabile, care stimuleaza creativitatea si productivitatea
  • pot fi folosite pentru quite rooms, bucatarii sau spatii de relaxare din birourile moderne

Concluzia este clara: cele mai bune usi de interior iti ofera atat avantaje practice, cat si in materie de design; astfel, poti sa influentezi pozitiv aspectul unui spatiu de birouri, prin alegerea unui model potrivit.


Designul si culoarea


Un birou modern, care sa aduca un aer proaspat si inovativ, este un spatiu ideal pentru desfasurarea activitatilor de zi cu zi. 


Astfel de incaperi nu trebuie sa fie aglomerate inutil cu mobilier sau elemente decorative care sa restranga spatiul. Mobilierul indispensabil si gama cromatica potrivita identitatii afacerii tale vor fi suficiente pentru a crea un spatiu aerisit si modern. In acest mod, angajatii vor fi mai motivati sa isi utilizeze capacitatea maxima de munca. 


De asemenea, un birou creativ si colorat are capacitatea de a motiva mai mult un angajat, in comparatie cu un birou amenajat in culori neutre, clasice.


Pentru a creste productivitatea in echipa si pentru a motiva angajatii, poti sa integrezi obiecte de design in urmatoarele culori, atunci cand amenajezi un spatiu de lucru:


  • albastrul - o culoare ce reflecta liniste; aceasta ajuta la scaderea anxietatii, improspateaza mintea si promoveaza intelegerea si increderea;
  • verdele - o culoare ce reprezinta cresterea si inceputurile, oferind, in acelasi timp, si o stare de calm si echilibru in echipa;
  • portocaliul - o culoare potrivita pentru a genera intelegere si spirit de echipa, deoarece este benefica pentru stimularea conversatiei si a interactiunii dintre angajati.

 Functionalitatea spatiului


Functionalitatea spatiului este un alt punct-cheie pe care trebuie sa il ai in vedere, odata cu amenajarea spatiului de birouri. Este important ca fiecare spatiu sa aiba o anumita functionalitate, pentru ca, in acest mod, creste capacitatea de concentrare a angajatilor.


De exemplu, birourile de lucru, salile de sedinta si bucataria trebuie amenajate individual, conform activitatilor care se desfasoara in fiecare spatiu. 


Amenajarea birourilor de lucru trebuie facuta intr-un mod cat mai eficient si practic, in timp ce amenajarea bucatariei presupune folosirea unor culori deschise, pentru a oferi angajatilor un spatiu armonios si linistitor, in care se pot servi gustarile si pranzul.


In ceea ce priveste salile de sedinta, acestea trebuie amenajate in functie de capacitatea lor  si de evenimentele pe care le vor gazdui.


Amenajarea unei zone de relaxare


Existenta unei zone de relaxare la locul de munca poate imbunatati considerabil productivitatea si motivatia unui angajat. Fiind o incapere destinata relaxarii, este foarte important ambientul pe care il oferi cu ajutorul unei amenajari corespunzatoare. 


Pentru a transforma acest spatiu intr-o adevarata oaza de relaxare, poti sa tii cont de urmatoarele sfaturi:

  • alege o paleta cromatica in tonuri calde si pastelate, precum cele de albastru, indigo sau verde;
  • mizeaza pe piese de mobilier moderne si confortabile, care sa creeze o atmosfera placuta si primitoare;
  • personalizeaza spatiul cu elemente de decor inspirationale;
  • integreaza plante verzi, deoarece acestea purifica aerul si reduc stresul.


Atunci cand planuiesti amenajarea unui spatiu modern de birouri, pe langa eficientizarea spatiului, trebuie sa pui accent si pe starea, confortul si mediul de lucru al angajatului. Un salariat este mereu atras de ceea ce ofera angajatorul in privinta confortului, iar cresterea motivatiei acestuia si a nivelului de productivitate ajuta la indeplinirea cu succes a sarcinilor de zi cu zi.


Sursa foto: Shutterstock

 

Ultimele NOUTATI

Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice  Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice
Economie

Japonia se pregateste sa fie lovita de o serie de cutremure puternice Autoritatile avertizeaza populatia sa nu creada zvonurile apocaliptice

today05 Iul. 2025
Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA
Economie

Patronatele avertizeaza: Pana in toamna puterea de cumparare va scadea cu pana la 40%, preturile vor creste cu pana la 10% din cauza majorarii TVA

today05 Iul. 2025
Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor
Ultimele stiri economice

Divortul, sport national in Romania: 4 din 10 cupluri se cearta din cauza banilor

today04 Iul. 2025
2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari
Companii

2025 aduce soc fiscal: orice firma plateste impozit pe cel putin 30% din profit, chiar daca in trecut a inregistrat pierderi mari

today04 Iul. 2025
Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari
Companii

Incepe marele exod fiscal? De teama masurilor de austeritate, firmele romanesti si-ar putea muta sediile fiscale in alte tari

today04 Iul. 2025
Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale
Economie

Majoritatea tarilor UE critica reforma propusa de presedinta CE. Miza: 400 de miliarde de euro! Ce presupune revizuirea finantarii regionale

today04 Iul. 2025
7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale
Economie

7 din 10 tineri folosesc TikTok, dar doar 3 din 10 au cont pe LinkedIn – tinerii romani prefera distractia online in locul retelelor profesionale

today04 Iul. 2025
Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%
Companii

Ce se intampla cu TVA pentru HoReCa la 1 octombrie. Vicepremierul Barna impune o conditie pentru TVA de 11%

today04 Iul. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x