Cum ar putea arata cabinele de avion la ECONOMY CLASS dupa pandemie

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum ar putea arata cabinele de avion la ECONOMY CLASS dupa pandemie
Cum ar putea arata cabinele de avion la ECONOMY CLASS dupa pandemie
de Magda Florea la 24 Apr. 2020
Urmareste-ne pe Google News
economy classzborurivacantaconcediubilete de avioncalatoriitravel

Un lucru este cert in acest moment: nimic nu va mai fi la fel dupa pandemia COVID-19, iar zborurile nu vor face exceptie. Din moment ce autoritatile din mai multe tari europene se pregatesc, sau au inceput deja sa relaxeze restrictiile sociale si, in special, libera circulatie, companiile aeriene incep sa caute modalitati prin care pot sa efectuze zboruri, respectand regula distantarii sociale, care va ramane inca in picioare, cat timp pericolul infectarii exista.

Astfel, mai multe companii producatoare de echipamente pentru dotarea aeronavelor au prezentat companiilor aeriene concepte de reorganizare a cabinelor de zbor, astfel incat sa se diminueze riscul infectarii pasagerilor, iar acestia sa poata calatori in siguranta cu avionul.

Spre exemplu, designerii italieni Aviointeriors au prezentat doua concepte de scaune pentru pasageri, dotate si asezate astfel incat distanta sociala sa poata fi respectata.
 
Prima propunere a italienilor este scaunul "Janus”, denumit dupa zeul Romei Antice.
 
Acesta "este confectionat din "materiale de curatare usoara” si "materiale sigure de igienizare”. Scaunul este, in esenta, un rand de trei, cu pasagerul asezat pe scaunul din mijloc orientat in directia opusa celor de pe culoarul si scaunul ferestrei, pentru a asigura "o izolare maxima intre pasagerii asezati unul langa altul”.
 
In plus, fiecare scaun este fixat cu un scut pe trei fete "din material transparent”, pentru a preveni "propagarea respiratiei” intre cei din scaunele adiacente.
 
Nu este clar daca aceste scaune sunt destinate sa umple intreaga cabina, dar s-a mentionat ca randul de iesire nu a putut fi inlocuit cu un design ca acesta din cauza cerintelor de reglementare, care recomanda ca aceste locuri sa aiba cel putin sapte centimetri in plus in caz ca evacuarea pasagerilor este necesara", arata CNN.

 
Cea de-a doua varianta este scaunul "Glassaf". Acesta ar fi mult mai simplu de montat si nu ar necesita un efort atat de mare de reorganizare a cabinelor de zbor. Insa, vine cu unele dezavantaje. Daca in prima varianta se putea mentine o distanta fizica mai mare intre pasageri, aici distanta este redusa la minimum, insa scaunele sunt dotate cu niste paravane, care nu ar permite transferul de stropi de saliva de la un pasager care tuseste sau stranuta, la colegul sau de pe scaunul alaturat.
 
 


Insa astfel de propuneri venite din partea companiilor vor trebui avizate de autoritatile de reglementare in domeniul aviatiei si abia ulterior se va incepe proiectarea cabinelor de zbor, in conformitate cu noile norme de distantare sociala. Dar, conceptual, asa e posibil sa zburam in urmatoarele luni, sau chiar ani, in functie de evolutia si durata pandemiei noului coronavirus.
 
 
Citeste si: EDITORIAL-ANALIZA: Cati dintre noi ne vom mai intoarce la munca si pe ce salarii
 





 
 
 
Senior Editor Manager.ro

Ultimele NOUTATI

13 motive intemeiate pentru care un salariat poate  contesta decizia angajatorului de a-l concedia
Companii

13 motive intemeiate pentru care un salariat poate contesta decizia angajatorului de a-l concedia

today16 Iun. 2025
Birouri reglabile pe inaltime la firma - angajatii merita confort
Business

Birouri reglabile pe inaltime la firma - angajatii merita confort

today16 Iun. 2025
Economistii anunta dezastrul - Euro va ajunge sa coste 10 lei! Economia Romaniei va intra in sevraj / Reactii dure la masurile de austeritate pregatite de mediul politic
Economie

Economistii anunta dezastrul - Euro va ajunge sa coste 10 lei! Economia Romaniei va intra in sevraj / Reactii dure la masurile de austeritate pregatite de mediul politic

today15 Iun. 2025
6.000 de euro ca sa te muti in Italia! Anuntul autoritatilor din Provincia Varese: Oferim banii oricui vine sa locuiasca aici
Life Style

6.000 de euro ca sa te muti in Italia! Anuntul autoritatilor din Provincia Varese: Oferim banii oricui vine sa locuiasca aici

today14 Iun. 2025
Rolul pulsatorului in mulsul zilnic
Casa si gradina

Rolul pulsatorului in mulsul zilnic

today13 Iun. 2025
Se vand ca painea calda! Daca iti faci stoc de 20 sau 30 de astfel de produse si le vinzi pe OLX castigi zeci de mii de lei din prima luna!
Business

Se vand ca painea calda! Daca iti faci stoc de 20 sau 30 de astfel de produse si le vinzi pe OLX castigi zeci de mii de lei din prima luna!

today13 Iun. 2025
Ce trebuie sa stii despre liberalizarea pietei de energie si cum sa te pregatesti. Cine mai poate beneficia de sprijin de la stat dupa 1 iulie
Economie

Ce trebuie sa stii despre liberalizarea pietei de energie si cum sa te pregatesti. Cine mai poate beneficia de sprijin de la stat dupa 1 iulie

today13 Iun. 2025
Instrumente esentiale pentru gestionarea comenzilor in perioadele de varf
Life Style

Instrumente esentiale pentru gestionarea comenzilor in perioadele de varf

today13 Iun. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x