Cum ar putea arata cabinele de avion la ECONOMY CLASS dupa pandemie

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum ar putea arata cabinele de avion la ECONOMY CLASS dupa pandemie
Cum ar putea arata cabinele de avion la ECONOMY CLASS dupa pandemie
de Magda Florea la 24 Apr. 2020
Urmareste-ne pe Google News
economy classzborurivacantaconcediubilete de avioncalatoriitravel

Un lucru este cert in acest moment: nimic nu va mai fi la fel dupa pandemia COVID-19, iar zborurile nu vor face exceptie. Din moment ce autoritatile din mai multe tari europene se pregatesc, sau au inceput deja sa relaxeze restrictiile sociale si, in special, libera circulatie, companiile aeriene incep sa caute modalitati prin care pot sa efectuze zboruri, respectand regula distantarii sociale, care va ramane inca in picioare, cat timp pericolul infectarii exista.

Astfel, mai multe companii producatoare de echipamente pentru dotarea aeronavelor au prezentat companiilor aeriene concepte de reorganizare a cabinelor de zbor, astfel incat sa se diminueze riscul infectarii pasagerilor, iar acestia sa poata calatori in siguranta cu avionul.

Spre exemplu, designerii italieni Aviointeriors au prezentat doua concepte de scaune pentru pasageri, dotate si asezate astfel incat distanta sociala sa poata fi respectata.
 
Prima propunere a italienilor este scaunul "Janus”, denumit dupa zeul Romei Antice.
 
Acesta "este confectionat din "materiale de curatare usoara” si "materiale sigure de igienizare”. Scaunul este, in esenta, un rand de trei, cu pasagerul asezat pe scaunul din mijloc orientat in directia opusa celor de pe culoarul si scaunul ferestrei, pentru a asigura "o izolare maxima intre pasagerii asezati unul langa altul”.
 
In plus, fiecare scaun este fixat cu un scut pe trei fete "din material transparent”, pentru a preveni "propagarea respiratiei” intre cei din scaunele adiacente.
 
Nu este clar daca aceste scaune sunt destinate sa umple intreaga cabina, dar s-a mentionat ca randul de iesire nu a putut fi inlocuit cu un design ca acesta din cauza cerintelor de reglementare, care recomanda ca aceste locuri sa aiba cel putin sapte centimetri in plus in caz ca evacuarea pasagerilor este necesara", arata CNN.

 
Cea de-a doua varianta este scaunul "Glassaf". Acesta ar fi mult mai simplu de montat si nu ar necesita un efort atat de mare de reorganizare a cabinelor de zbor. Insa, vine cu unele dezavantaje. Daca in prima varianta se putea mentine o distanta fizica mai mare intre pasageri, aici distanta este redusa la minimum, insa scaunele sunt dotate cu niste paravane, care nu ar permite transferul de stropi de saliva de la un pasager care tuseste sau stranuta, la colegul sau de pe scaunul alaturat.
 
 


Insa astfel de propuneri venite din partea companiilor vor trebui avizate de autoritatile de reglementare in domeniul aviatiei si abia ulterior se va incepe proiectarea cabinelor de zbor, in conformitate cu noile norme de distantare sociala. Dar, conceptual, asa e posibil sa zburam in urmatoarele luni, sau chiar ani, in functie de evolutia si durata pandemiei noului coronavirus.
 
 
Citeste si: EDITORIAL-ANALIZA: Cati dintre noi ne vom mai intoarce la munca si pe ce salarii
 





 
 
 
Senior Editor Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Romania, pe ultimul loc in UE la utilizarea AI in business: un semnal serios pentru management
Tehnologie

Romania, pe ultimul loc in UE la utilizarea AI in business: un semnal serios pentru management

today30 Apr. 2025
Cele mai mici vs cele mai mari salarii din tara. Unde muncesc romanii pe mii de euro net si unde primesc doar 3.000!
Economie

Cele mai mici vs cele mai mari salarii din tara. Unde muncesc romanii pe mii de euro net si unde primesc doar 3.000!

today30 Apr. 2025
Piata imobiliara, resuscitata de cei cu bani! Creste puternic numarul romanilor care solicita autorizatii de construire
Economie

Piata imobiliara, resuscitata de cei cu bani! Creste puternic numarul romanilor care solicita autorizatii de construire

today30 Apr. 2025
Ce nu ar trebui sa lipseasca din geanta unui manager aflat in deplasare vara
Life Style

Ce nu ar trebui sa lipseasca din geanta unui manager aflat in deplasare vara

today30 Apr. 2025
Ce supozitoare sunt bune pentru hemoroizi: solutii pentru reducerea inflamatiei si durerii
Sanatate

Ce supozitoare sunt bune pentru hemoroizi: solutii pentru reducerea inflamatiei si durerii

today30 Apr. 2025
Ce se intampla cu pretul aurului?
Economie

Ce se intampla cu pretul aurului?

today30 Apr. 2025
Se amana unele amenzi pentru RO e-Transport, pana la finalul anului - vezi lista amenzilor de care scapa transportatorii
Noutati auto 2025 - stiri din domeniul auto

Se amana unele amenzi pentru RO e-Transport, pana la finalul anului - vezi lista amenzilor de care scapa transportatorii

today29 Apr. 2025
Patronii romani fac afaceri dupa ureche. Doar 2 din 10 antreprenori romani au cultura antreprenoriala solida!
Companii

Patronii romani fac afaceri dupa ureche. Doar 2 din 10 antreprenori romani au cultura antreprenoriala solida!

today29 Apr. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x