La finalul anului trecut am prezentat un articol despre primul Open Social Photo Booth din Romania, un serviciu de fotografie care aduce tehnologia la petreceri. Aflam acum modul in poate fi acesta folosit de catre organizatorii de petreceri ca si canal de marketing.
Din perspectiva organizatorilor de evenimente, Photo Booth-ul ajuta echipa de marketing sa creeze brand awareness, social sharing, sa stabileasca relatii noi si sa genereze noi oportunitati de expunere si marketing pentru brand.
Ce poate face Photo Booth-ul pentru evenimente si braduri?
Analizele de digital marketing ne arata ca imaginile postate pe Facebook genereaza cu aproximativ 55% mai multe like-uri decat orice alt tip de postare. Facebook este una dintre cele mai populare platforme de socializare din Romania, atat pentru tineri cat si pentru persoanele de business.
Photo Booth-ul contribuie in mod direct la cresterea numarului de fani si engagement organic pe platformele de Social Media.
Participantii pot sa posteze imagini sau video-uri pe Facebook si Twitter, in timp real. Insotite de un hashtag preselectat de catre organizatori, toate pozele sunt adunate intr-un album special creat pentru eveniment. In acest fel, ele vor genera sute de like-uri si share-uri.
Invitatii la petreceri sunt incurajati sa interactioneze cu paginile brandului si al evenimentului prin optiunea de a-si da “tag” in poze. Cei care doresc sa posteze imagini pot fi rugati sa ofere un “like” paginii brandului inainte de utiliza fotografia Prin aceasta metoda numarul de fani al paginii brandului va creste in mod organic.
“Pentru organizatorii de evenimente un Photo Booth cu un astfel de software este cea mai usoara metoda de a adauga componenta de social media serviciilor pe care le ofera.”, adauga Dana Banica, co-fondator Photosnacks.ro
Photo Booth-ul beneficiaza de un software avansat care permite integrarea de chestionare si stocarea de date personale. Utilizarea cabinei poate fi conditionata de completarea unor date simple precum numere de telefon si adrese de email. Toate informatiile sunt apoi stocate intr-o baza de date si pot fi accesate ajutorul unor date unice de logare.
Folosind aceasta optiune, organizatorii pot afla informatii relevante despre audienta lor, pe care apoi le pot folosi in procesul de remarketing. Chestionarele pot fi folosite pentru a afla mai multe despre interesele si preferintele audientei unui brand.
“Cu ajutorul informatiilor stranse, managerii de brand vor putea sa beneficieze de o audienta care este in continua crestere. Prin colectarea adreselor de email un brand isi poate crea o baza de date consistenta pe care sa o poata mentine mereu informata cu privire la activitatea brandului.” - explica Dana Banica, co-fondator.
Evenimentele precum targuri si lansari de produse, conferinte, petreceri de deschidere si networking events sunt locurile perfecte pentru o strategie de direct marketing.
Video-hosting-ul permite organizatorilor sa echipeze Photo Booth-ul cu un mesaj pre-inregistrat (poate fi un call-to-action, o scurta descriere a brandului, un spot publicitar) care sa fie afisat inainte ca participantii sa faca poze. In acest fel, un brand poate oferi audientei un mesaj personalizat, in ton cu evenimentul la care se afla.
Functia video a cabinei permite si inregistrarea de testimoniale de la invitati. Aceasta practica este incurajata deoarece ofera o experienta in plus invitatilor. Photo Booth-ul inregistreaza mesajele participantilor sau le poate pune intrebari despre experienta lor. Aceasta este o oportunitate unica de a primi feedback despre eveniment din partea audientei.
Costurile pentru inchirierea unui Photo Booth variaza in functie de complexitatea si durata evenimentului si adesea ajung sa fie mai mici decat cele ale unei campanii obisnuite pe Social Media. Preturile incep de la 299EUR pentru doua ore si pot trece de 1000EUR.
O sesiune normala dureaza minim doua ore insa ea poate fi prelungita pe o perioada nedeterminata, in functie de necesitatile evenimentului.
Profesionistii Photosnacks se ocupa de toate aspectele instalarii cabinei precum si pregatirea ei pentru eveniment. transportul, design-ul, pana si conexiunea la wi-fi poate fi asigurata de catre Photosnacks.
Photosnacks transformă modul în care brandurile aleg sa se promoveze si sa faca marketing la evenimente si petreceri. Mai multe informaÈ›ii legate de experienÈ›a Photosnacks poÈ›i afla pe: www.photosnacks.ro
Ultimele NOUTATI
Una dintre cele mai inspirate decizii din lumea fotbalului: introducerea sistemului VAR (Video Assistant Referee)
E OFICIAL. Cresc salariile din sectorul bugetar
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
MODEL declaratie pe propria raspundere a salariatului care castiga venituri din contracte part-time
Concediul paternal se majoreaza la 10 zile, indemnizatia de concediu - impozitata
Agentii imobiliare platitoare de TVA si neplatitoare de TVA: aspecte contabile si fiscale
Noutati privind colectarea creantelor fiscale: model de proces verbal
Cum a modificat OG 16/2022 Codul fiscal: Titlul II - Impozitul pe profit
Romanii amendati pentru necompletarea PLF la intrarea in tara isi iau banii inapoi. MODEL CERERE
Contestatie proces-verbal de contraventie: cazurile de nulitate si de anulare
Pensia de invaliditate in 2022: cine are dreptul si cum se calculeaza
Te-ar putea interesa si
Anunul Lidl pentru toti clientii din Romania care stau prost cu banii: ce poti face acum, daca ai salariul mic
Aparatul nostru bugetar numara peste 1.200.000 de angajati: cei mai multi bugetari ai tarii lucreaza in administratia centrala