Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Doua companii aeriene din Romania au comandat avioane din modelul prabusit in Indonezia


Doua companii aeriene din Romania au comandat avioane din modelul prabusit in Indonezia
de la 30 Oct. 2018
Doua companii aeriene din Romania au comandat avioane din modelul prabusit in Indonezia
Tags: boening 737 maxprabusireavionmtaromblue air

Un avion Lion Air, cu 189 de persoane la bord, s-a prabusit luni in Indonezia. Accidentul ridica foarte multe semne de intrebare, dat fiind faptul ca aeronava efectua primele sale zboruri. Acest lucru ii duce pe specialisti cu gandul ca avionul Boeing 737 MAX ar putea avea defectiuni tehnice din fabrica.


Avionul Boeing 737 MAX avea o vechime de doar trei luni. In general, prabusirile au drept cauze majore fie erorile umane, fie defectiunile tehnice. In acest caz, anchetatorii considera ca aeronava ar fi de vina. Ancheta este inca la inceput si nu au fost analizate toate probele, insa dupa primele indicii, avionul pare a avea probleme tehnice.

Daca se dovedeste a fi adevarat, si celelalte avioane Boening 737 MAX ar putea avea aceleasi defectiuni. Doua companii din Romania au comandat acest tip de aeronave. 

Compania TAROM, a semnat in iulie, 2018, o comanda pentru cinci avioane noi Boeing 737 MAX 8, ce vor fi livrate in urmatorii 5 ani, 586 de milioane de dolari.
 
Compania Blue Air, de asemenea, a anuntat ca a comandat sase aeronave tip Boeing 737 MAX 8, care vor fi livrate in 2019. Comanda a sase dintre ele a fost anuntata in urma cu un an, in cadrul Paris Air Show 2017.

Boeing a primit 4783 de comenzi pentru 737 MAX, din care 219 au fost livrate la finele lui septembrie. Avionul Boeing 737 MAX8 este o varianta mai eficienta energetic a lui Boeing 737, intrata in serviciul comercial anul trecut.

Citeste si: Halloween 2018: Legenda care a fermecat toata planeta

Sursa foto: pexeles.com


Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.94 din 5 - 9 voturi.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016