FARMEC: Vanzari mai mari cu 12,4% in primele sapte luni ale anului
farmecvanzaricosmeticeaslavital
Veniturile producatorului de cosmetice FARMEC au crescut cu 12,4% in primele sapte luni ale acestui an, comparativ cu perioada similara din 2011, la 72,5 milioane de lei.
Compania transmite, intr-un comunicat, ca avansul a fost sustinut de lansarea de "noi game de produse speciale cu mare priza la public".
In prima parte a acestui an, FARMEC a lansat noua gama ASLAVITAL MINERALACTIV, cu o formula unica bazata pe argila naturala din Muntii Padurea Craiului si extract ecocertificat de goji. Aceasta gama este hipoalergenica, fiind special conceputa pentru ingrijirea persoanelor cu tenul sensibil.
"De asemnea, la inceputul verii, FARMEC in calitate de sponsor oficial al Comitetului Olimpic Roman la Jocurile Olimpice de la Londra, a continuat actiunea de sustinere financiara si a lansat o ampla campanie sub deviza 'Aur, Argint si un Bronz Perfect' in cadrul careia a donat un procent din vanzarile generate de Gerovital Sun", potrivit comunicatului.
Si pentru restul anului, FARMEC mizeaza tot pe cresterea cifrei de afaceri, bazandu-se nu doar pe vanzarile de pe piata locala, ci si pe extinderea peste hotare.