In 2014, KUMA mizeaza pe investitiile din domeniul medical
kumainvestitiidomeniul medical
Pe fondul scaderii pietei constructiilor rezidentiale din Romania, dar si din SCANDINAVIA - principala piata de export pentru lavoarele KUMA, pentru 2014 ne vom concentra asupra investitiilor din segmentul medical - a declarat Camelia Olesen - Director Executiv KUMA Romania.
KUMA Romania - producator de lavoare pentru bai si blaturi de bucatarii din materiale compozite, a incheiat anul 2013 cu o cifra de afaceri de 3 milioane EUR, rezultat asemanator cu cel din 2012.
In anul trecut am constatat o incetinire a cererilor venite de pe piata scandinava - afirma Camelia Olesen-director executiv - este explicabil prin faptul ca piata constructiilor rezidentiale a scazut foarte mult si in nord, fiind aceeasi problema a dificultatii obtinerii unui credit si neincrederii populatiei in revenirea economica.
Contrabalansarea a venit din partea pietei franceze unde KUMA a vandut foarte bine pe segmentul medical. Spitalele si investitiile in MED-SPA-uri au reprezentat o nisa foarte importanta pentru produsele noastre - lavoare si blaturi cu dimensiuni si forme la cerere, din materiale cu proprietati antibacteriene, pentru 2014 acesta fiind un domeniu pe care il avem in vedere.
Pentru ca 2013 a fost pentru KUMA un an al investitiilor – aprox.400.000 EUR au fost investiti in marirea si tehnologizarea liniilor de productie – obiectivele KUMA pentru 2014 sunt legate de intarirea relatiilor cu dealerii si promovarea conceptului KUMA All for You.