Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

STUDIU > Clientii romani cumpara mai mult si mai des de la magazinele online care inspira incredere


STUDIU > Clientii romani cumpara mai mult si mai des de la magazinele online care inspira incredere
de la 10 Dec. 2018
STUDIU > Clientii romani cumpara mai mult si mai des  de la magazinele online care inspira incredere
Marcile afisate pe site-urile magazinelor online influenteaza decizia de cumparare a clientilor romani, potrivit unei cercetari realizate de Eureka Insights si TRUSTED.RO. Marcile de incredere sunt un factor care influenteaza pozitiv increderea in magazine pentru 77% dintre respondenti. De asemenea, oamenii au incredere mai mare in magazinele online de la care au mai cumparat sau care sunt recomandate de rude, prieteni sau cunostinte.

 Alte elemente care confera incredere in magazinele online sunt:

  • design-ul site-ului - 66%

  • functionalitatea site-ului (cat de usor se poate naviga) - 79%

  • au mai facut cumparaturi in trecut de la acel magazin - 93%

  • articole favorabile magazinelor in presa online - 83%

  • descrierile si pozele din paginile de produs corespund realitatii - 89%.

 

Oamenii cumpara mai curand de la magazine online despre care alti cumparatori au lasat preponderent recenzii favorabile. Clientii cauta aceste opinii peste tot pe Internet - pe site-ul magazinului online respectiv in primul rand (75%), iar apoi pe motoarele de cautare pe retelele de socializare si pe site-urile de recenzii independente, cum este sistemul “Opinii de Incredere” de la TRUSTED.RO.

 

80% dintre respondenti asociaza marca TRUSTED.RO cu increderea, iar 33% o recunosc cand o vad afisata pe un magazin online. Aproape 200 de magazine online romanesti si cross-border detin acum Marca de Incredere TRUSTED.RO. Marca se obtine in urma unui audit bazat pe 26 de criterii juridice si de bune practici si magazinele candidate primesc permanent ajutor si consultanta din partea TRUSTED.RO in vederea indeplinirii conditiilor de obtinere a marcii. In plus, site-urile de e-commerce atestate primesc la pachet sistemul “Opinii de Incredere”, care colecteaza si pubica review-uri de la clienti reali si verificati ai magazinelor.

 

Observam ca opiniile clientilor despre piata de e-commerce din Romania se rafineaza pe masura ce afacerile online se dezvolta. Deja cumparatorii autohtoni se uita mai cu atentie la design-ul magazinului online, la prezenta unor distinctii sau a unor marci de incredere pe site etc. Aceste elemente pot fi transformate de catre magazinele online in diferentiatori reali. Intr-o piata in care aproape oricine ofera transport gratuit dupa o anumita suma sau un cadou la comenzi de valori mari, trebuie sa gasesti si alte lucruri care sa te evidentieze in ochii clientilor”, a declarat George Hari Popescu, Project Manager la TRUSTED.RO.

 

Din studiu reiese ca majoritatea clientilor au asteptari continue de la magazinele online. Printre ele se afla:

  • implementarea platii cu cardul si mai multe explicatii privind securitatea tranzactiilor;

  • oferirea de reduceri semnificative pe site;

  • experiente de cumparare mai placute, navigare mai usoara;

  • oferirea garantiei ca produsele sunt de calitate si originale.

 

In general, clientii romani sunt multumiti de serviciile magazinelor online autohtone si sunt pregatiti pentru sezonul de reduceri de Craciun. 43% dintre respondenti au spus ca sunt mai multumiti fata de cea mai recenta achizitie online si 49% intentioneaza sa mai cumpere de pe Internet cel putin o data pana la sfarsitul anului.

 

Metodologia studiului:

Chestionarul a fost realizat de Eureka Insights si a fost aplicat online pe 507 respondenti de peste 18 ani, din mediul urban, cu acces la Internet, care au vizitat în ultimele 12 luni site-urile magazinelor online în scop informativ sau de achiziție. Studiu realizat in perioada 22-29 octombrie 2018. Marja de eroare este de +/- 4,3%, pe un interval de încredere de 95%.

 

 

Pentru detalii: George Hari Popescu, george@trusted.ro, 0731 752 312.




Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2019"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016