STUDIU > Clientii romani cumpara mai mult si mai des de la magazinele online care inspira incredere

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
STUDIU > Clientii romani cumpara mai mult si mai des de la magazinele online care inspira incredere
STUDIU > Clientii romani cumpara mai mult si mai des  de la magazinele online care inspira incredere
de Redactia Manager la 10 Dec. 2018
Urmareste-ne pe Google News
Marcile afisate pe site-urile magazinelor online influenteaza decizia de cumparare a clientilor romani, potrivit unei cercetari realizate de Eureka Insights si TRUSTED.RO. Marcile de incredere sunt un factor care influenteaza pozitiv increderea in magazine pentru 77% dintre respondenti. De asemenea, oamenii au incredere mai mare in magazinele online de la care au mai cumparat sau care sunt recomandate de rude, prieteni sau cunostinte.

 Alte elemente care confera incredere in magazinele online sunt:

  • design-ul site-ului - 66%

  • functionalitatea site-ului (cat de usor se poate naviga) - 79%

  • au mai facut cumparaturi in trecut de la acel magazin - 93%

  • articole favorabile magazinelor in presa online - 83%

  • descrierile si pozele din paginile de produs corespund realitatii - 89%.

 

Oamenii cumpara mai curand de la magazine online despre care alti cumparatori au lasat preponderent recenzii favorabile. Clientii cauta aceste opinii peste tot pe Internet - pe site-ul magazinului online respectiv in primul rand (75%), iar apoi pe motoarele de cautare pe retelele de socializare si pe site-urile de recenzii independente, cum este sistemul “Opinii de Incredere” de la TRUSTED.RO.

 

80% dintre respondenti asociaza marca TRUSTED.RO cu increderea, iar 33% o recunosc cand o vad afisata pe un magazin online. Aproape 200 de magazine online romanesti si cross-border detin acum Marca de Incredere TRUSTED.RO. Marca se obtine in urma unui audit bazat pe 26 de criterii juridice si de bune practici si magazinele candidate primesc permanent ajutor si consultanta din partea TRUSTED.RO in vederea indeplinirii conditiilor de obtinere a marcii. In plus, site-urile de e-commerce atestate primesc la pachet sistemul “Opinii de Incredere”, care colecteaza si pubica review-uri de la clienti reali si verificati ai magazinelor.

 

Observam ca opiniile clientilor despre piata de e-commerce din Romania se rafineaza pe masura ce afacerile online se dezvolta. Deja cumparatorii autohtoni se uita mai cu atentie la design-ul magazinului online, la prezenta unor distinctii sau a unor marci de incredere pe site etc. Aceste elemente pot fi transformate de catre magazinele online in diferentiatori reali. Intr-o piata in care aproape oricine ofera transport gratuit dupa o anumita suma sau un cadou la comenzi de valori mari, trebuie sa gasesti si alte lucruri care sa te evidentieze in ochii clientilor”, a declarat George Hari Popescu, Project Manager la TRUSTED.RO.

 

Din studiu reiese ca majoritatea clientilor au asteptari continue de la magazinele online. Printre ele se afla:

  • implementarea platii cu cardul si mai multe explicatii privind securitatea tranzactiilor;

  • oferirea de reduceri semnificative pe site;

  • experiente de cumparare mai placute, navigare mai usoara;

  • oferirea garantiei ca produsele sunt de calitate si originale.

 

In general, clientii romani sunt multumiti de serviciile magazinelor online autohtone si sunt pregatiti pentru sezonul de reduceri de Craciun. 43% dintre respondenti au spus ca sunt mai multumiti fata de cea mai recenta achizitie online si 49% intentioneaza sa mai cumpere de pe Internet cel putin o data pana la sfarsitul anului.

 

Metodologia studiului:

Chestionarul a fost realizat de Eureka Insights si a fost aplicat online pe 507 respondenti de peste 18 ani, din mediul urban, cu acces la Internet, care au vizitat în ultimele 12 luni site-urile magazinelor online în scop informativ sau de achiziție. Studiu realizat in perioada 22-29 octombrie 2018. Marja de eroare este de +/- 4,3%, pe un interval de încredere de 95%.

 

 

Pentru detalii: George Hari Popescu, george@trusted.ro, 0731 752 312.

Ultimele NOUTATI

Raport alarmant: majoritatea firmelor de capital privat din Romania nu mai cred in redresarea economica
Companii

Raport alarmant: majoritatea firmelor de capital privat din Romania nu mai cred in redresarea economica

today11 Mai. 2025
Inflatia si instabilitatea politica, principalele temeri ale producatorilor romani
Economie

Inflatia si instabilitatea politica, principalele temeri ale producatorilor romani

today10 Mai. 2025
Bitcoin stabileste un nou prag istoric: de ce moneda digitala domina din nou piata cripto
Ultimele stiri economice

Bitcoin stabileste un nou prag istoric: de ce moneda digitala domina din nou piata cripto

today10 Mai. 2025
Ce este colectarea selectiva a deseurilor si de ce conteaza pentru mediu si societate?
Life Style

Ce este colectarea selectiva a deseurilor si de ce conteaza pentru mediu si societate?

today09 Mai. 2025
Romania urca in clasamentul avutiei nationale: salt de 4 pozitii pana pe locul 29 in Europa
Economie

Romania urca in clasamentul avutiei nationale: salt de 4 pozitii pana pe locul 29 in Europa

today09 Mai. 2025
Fraudele de tip spoofing fac ravagii: cum ajung romanii victime ale noii escrocherii
Protectia datelor cu caracter personal

Fraudele de tip spoofing fac ravagii: cum ajung romanii victime ale noii escrocherii

today09 Mai. 2025
Oficial! Se dau salarii compensatorii pentru acesti angajati din Romania
Companii

Oficial! Se dau salarii compensatorii pentru acesti angajati din Romania

today09 Mai. 2025
Mediul privat isi revine? Scade puternic numarul firmelor care isi suspenda activitatea
Companii

Mediul privat isi revine? Scade puternic numarul firmelor care isi suspenda activitatea

today08 Mai. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x