Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

STUDIU > Clientii romani cumpara mai mult si mai des de la magazinele online care inspira incredere


STUDIU > Clientii romani cumpara mai mult si mai des de la magazinele online care inspira incredere
de Manager.ro la 10 Dec. 2018
STUDIU > Clientii romani cumpara mai mult si mai des  de la magazinele online care inspira incredere
Marcile afisate pe site-urile magazinelor online influenteaza decizia de cumparare a clientilor romani, potrivit unei cercetari realizate de Eureka Insights si TRUSTED.RO. Marcile de incredere sunt un factor care influenteaza pozitiv increderea in magazine pentru 77% dintre respondenti. De asemenea, oamenii au incredere mai mare in magazinele online de la care au mai cumparat sau care sunt recomandate de rude, prieteni sau cunostinte.

 Alte elemente care confera incredere in magazinele online sunt:

  • design-ul site-ului - 66%

  • functionalitatea site-ului (cat de usor se poate naviga) - 79%

  • au mai facut cumparaturi in trecut de la acel magazin - 93%

  • articole favorabile magazinelor in presa online - 83%

  • descrierile si pozele din paginile de produs corespund realitatii - 89%.

 

Oamenii cumpara mai curand de la magazine online despre care alti cumparatori au lasat preponderent recenzii favorabile. Clientii cauta aceste opinii peste tot pe Internet - pe site-ul magazinului online respectiv in primul rand (75%), iar apoi pe motoarele de cautare pe retelele de socializare si pe site-urile de recenzii independente, cum este sistemul “Opinii de Incredere” de la TRUSTED.RO.

 

80% dintre respondenti asociaza marca TRUSTED.RO cu increderea, iar 33% o recunosc cand o vad afisata pe un magazin online. Aproape 200 de magazine online romanesti si cross-border detin acum Marca de Incredere TRUSTED.RO. Marca se obtine in urma unui audit bazat pe 26 de criterii juridice si de bune practici si magazinele candidate primesc permanent ajutor si consultanta din partea TRUSTED.RO in vederea indeplinirii conditiilor de obtinere a marcii. In plus, site-urile de e-commerce atestate primesc la pachet sistemul “Opinii de Incredere”, care colecteaza si pubica review-uri de la clienti reali si verificati ai magazinelor.

 

Observam ca opiniile clientilor despre piata de e-commerce din Romania se rafineaza pe masura ce afacerile online se dezvolta. Deja cumparatorii autohtoni se uita mai cu atentie la design-ul magazinului online, la prezenta unor distinctii sau a unor marci de incredere pe site etc. Aceste elemente pot fi transformate de catre magazinele online in diferentiatori reali. Intr-o piata in care aproape oricine ofera transport gratuit dupa o anumita suma sau un cadou la comenzi de valori mari, trebuie sa gasesti si alte lucruri care sa te evidentieze in ochii clientilor”, a declarat George Hari Popescu, Project Manager la TRUSTED.RO.

 

Din studiu reiese ca majoritatea clientilor au asteptari continue de la magazinele online. Printre ele se afla:

  • implementarea platii cu cardul si mai multe explicatii privind securitatea tranzactiilor;

  • oferirea de reduceri semnificative pe site;

  • experiente de cumparare mai placute, navigare mai usoara;

  • oferirea garantiei ca produsele sunt de calitate si originale.

 

In general, clientii romani sunt multumiti de serviciile magazinelor online autohtone si sunt pregatiti pentru sezonul de reduceri de Craciun. 43% dintre respondenti au spus ca sunt mai multumiti fata de cea mai recenta achizitie online si 49% intentioneaza sa mai cumpere de pe Internet cel putin o data pana la sfarsitul anului.

 

Metodologia studiului:

Chestionarul a fost realizat de Eureka Insights si a fost aplicat online pe 507 respondenti de peste 18 ani, din mediul urban, cu acces la Internet, care au vizitat în ultimele 12 luni site-urile magazinelor online în scop informativ sau de achiziție. Studiu realizat in perioada 22-29 octombrie 2018. Marja de eroare este de +/- 4,3%, pe un interval de încredere de 95%.

 

 

Pentru detalii: George Hari Popescu, george@trusted.ro, 0731 752 312.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine


Ultimele NOUTATI

Klaus Iohannis: E momentul sa lasam divergentele politice la o parte. Suntem intr-o situatie foarte complicata

Klaus Iohannis: E momentul sa lasam divergentele politice la o parte. Suntem intr-o situatie foarte complicata
Presedintele Klaus Iohannis a sustinut, miercuri, o declaratie de presa cu ocazia vizitei facute la  Institutul Cantacuzino din Bucuresti. Presedintele s-a adresat intregii clase politice, careia i-a cerut sa lase divergentele de-o parte, dar si populatiei, pe care a indemnat-o sa nu lase...
today08 Iul. 2020

CE nu vede cu ochi buni evolutia economica a Romaniei. Citu crede ca europenii sunt prea pesimisti

CE nu vede cu ochi buni evolutia economica a Romaniei. Citu crede ca europenii sunt prea pesimisti
Dupa ce Comisia Europeana a publicat marti o noua serie de previziuni economice cu privire la adresa Romaniei, Florin Citu a reactionat. Ministrul Finantelor Publice de la noi crede ca expertii europeni sunt prea pesimisti.  "Comisia a pastrat pentru Romania aceeasi prognoza din...
today08 Iul. 2020

Tataru: Facem o propunere spre revenirea la STAREA DE URGENTA

Tataru: Facem o propunere spre revenirea la STAREA DE URGENTA
Revenirea la starea de urgenta e un scenariu din ce in ce mai posibil pentru Romania, in contextul in care cresterea exponentiala de noi cazuri a culminat, pe 8 iulie, cu un varf maxim de 555 de noi cazuri de infectare, in doar 24 de ore. Este cel mai mare numar de la debutul pandemiei!...
today08 Iul. 2020

CSALB le recomanda bancilor sa fie flexibile, sa claseze cat mai putine cereri si sa duca negocieri reale

CSALB le recomanda bancilor sa fie flexibile, sa claseze cat mai putine cereri si sa duca negocieri reale
Intr-o perioada marcata de dificultatile economice generate de pandemie, reprezentantii Centrului de Solutionare a Litigiilor in domeniul Bancar le recomanda institutiilor financiar-bancare o serie de masuri necesare pentru ca negocierile dintre consumatori si banci sa aiba rezultate mai bune....
today08 Iul. 2020
Newsletter zilnic GRATUIT
7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020".

Vlad Strunescu
Editorial de Vlad Strunescu

Audiente fara masca

De cand cu starea de alerta, printre mesajele care ne spun sa facem miscare, sa bem apa si sa consumam fructe si legume, s-au strecurat trei videoclipuri din campania de informare sustinuta de Guvernul Romaniei pentru prevenirea raspandirii noului coronavirus. Stare de urgenta sau de alerta sa fie sau nu, daca acestea nu sunt mesaje de cea mai mare utilitate publica, nu stiu zau care or fi.  Citeste si: Specialist: In jurul datei de 23 august putem avea aproximativ 800 de infectii noi pe zi   Dintr-un filmulet ar trebui sa invatam cum se poarta corect masca de protectie: "Ai grija sa-ti dezinfectezi...
Vlad Strunescu
Editorial de Vlad Strunescu

Ce-i lipseste transportului in comun din Bucuresti? Tichii de margaritar, uniforme, cravate, esarfe

Cu ani in urma, Tarom se mandrea ca personalul sau poarta uniforme create de Catalin Botezatu. Asa, si? Dupa nici nu se mai stie cati directori, o incercare esuata de listare la BVB si un deceniu de pierderi uriase, inregistrate cu mult timp inainte ca pandemia sa-i tina avioanele la sol, compania este salvata la nesfarsit de platitorii de taxe si impozite. Si asta indiferent ca, la putere sunt... socialistii, cum ii place domnului ministru Florin Citu sa le spuna, sau liberalii, cum le place lor insisi sa-si spuna.  Citeste si: Atentie! Nu se stie cand se deschid usile metroului din Drumul Taberei Acum, o fosta regie autonoma -...



Recomandari MANAGER.RO




Cele mai citite stiri




Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"7 modele de contracte si formulare - actualizate conform GDPR 2020"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016