Vanzari fermecate: +9% pentru Farmec Cluj-Napoca
farmecvanzaricluj napocaeuropa centrala si de estproduseinvestitiiproductie
Farmec Cluj-Napoca a inregistrat vanzari de 28,9 milioane de lei in T1 2013, in crestere cu 9% fata de perioada similara a lui 2012, aceasta evolutie aliniindu-se estimarii de crestere a companiei pentru anul in curs. Compania a incheiat anul 2012 cu vanzari de 121 milioane lei, cu 10% mai mari decat in anul precedent.
„Suntem mandri ca avem acelasi ritm constant si sanatos de dezvoltare pe care il pastram deja de cativa ani buni”, spune Mircea Turdean, Director General al Farmec Cluj-Napoca. „In primele trei luni ale anului am relansat gama Farmec Natural si am completat gama Gerovital Pant Tratament pentru ingrijirea si tratamentul parului, cu un Kit Anticadere si o serie de produse dedicate barbatilor, actiuni ce au avut rezultate imediate in vanzari. De asemenea, relansarea marcilor de curatenie Nufar si Triumf si completarea acestor game cu produse noi au consolidat pozitia de top pe care acestea o au in preferintele romanilor”, adauga acesta.
Fiind alcatuita din produse pentru ingrijirea fetei, corpului si parului, cu ambalaje moderne si formulari eficiente, noile produse Farmec Natural au fost indragite imediat de consumatoare. Extinderea gamei Gerovital Plant Tratament cu produse dedicate barbatilor si lansarea Kitului Anticadere Par au consolidat pozitia de lider a Farmec pe segmentul tratamentului pentru par.
Renumite pentru eficienta lor, gamele Nufar si Triumf au fost relansate pe piata in ambalaje noi, familia de produse pentru intretinerea si curatarea locuintei fiind completata cu o subgama inovatoare de produse - Nufar Verde. Aceasta este singura grupa de produse pentru curatenie cu principii active de origine naturala, fabricate de o companie locala, produse care se bazeaza pe formule biodegradabile, cu extract eco-certificat de musetel, pH neutru si un parfum hipoalergenic.
„Planurile noastre pentru acest an mai cuprind continuarea investitiilor in modernizarea sectiilor de productie, a laboratoarelor si in dezvoltarea sistemului propriu de distributie, dar si in cercetare si inovare la nivelul portofoliului de produse, unde vom continua sa ne surprindem consumatorii prin noi lansari si extinderi de gama. De asemenea, vom investi puternic in cresterea prezentei noastre la export, cu precadere in tari din zona Europei Centrale si de Est”, mai spune Mircea Turdean.
Din strategia de dezvoltare de produse la cele mai inalte standarde de calitate face parte si obtinerea de catre Farmec, la inceputul anului, a Certificatul GMP de Buna Practica de Fabricatie. Astfel, Farmec este prima companie de cosmetice din Romania ale carei produse sunt fabricate si controlate dupa cele mai inalte proceduri si standarde de calitate.