Familia Simpson s-a transformat intr-un popular joc pentru copii
legofamilia simpsonachizitie
Homer, Marge, Bart, Lisa si Maggie nu vor mai fi doar niste desene animate, se vor transforma de anul acesta in figurine Lego.
La pretul de 4 euro pentru fiecare figurina sau 150 de euro pentru casa familiei Simpson din care nu vor lipsi nici locuitorii sai, Lego va lansa in luna mai 2014 noua sa linie de personaje. Producatorul danez nu a scapat nici un amanunt din viata acestor personaje celebre ale desenului animat, nici gratarul din curte, nici placa de skateboard a lui Bart sau legendarul mop albastru manuit de Marge. Concomitent cu lansarea acestei noi game purtand marca Lego, compania Fox va difuza un episod special cu figurinele din plastic animate de artistii cineasti.
Cu aceasta noua licenta cumparata de fabricantul numarul 2 mondial al pietei de jucarii, Lego isi atinge unul dintre scopurile propuse pentru anula acesta: atingerea unui alt segment in afara celui alcatuit din copii. O provocare permanenta pentru profesionistii acestui sector, care au descoperit ca in zilele noastre copiii isi abandoneaza mai devreme jucariile in favoarea device-urilor electonice de inalta tehnologie.
Chiar daca noua gama este destinata copiilor cu varste de la 6 ani in sus, producatorii se asteapta ca tinerii inca nostalgici dupa popularul serial, care astazi au 20, 30 sau chiar 40 de ani sa nu se dea in laturi in a-si achizitiona personajele favorite. Simpsonii, care celebreaza in 2014 25 de ani de la lansare, continua sa beneficieze de o difuzare permanenta la televiziunile din intreaga lume.