Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

CEZ si ENEL, cei mai buni ascultatori de reclamatii

CEZ si ENEL, cei mai buni ascultatori de reclamatii
de la 24 Feb. 2014
CEZ si ENEL, cei mai buni ascultatori de reclamatii Tags: mystery shoppingcezenelsfkgdf suezcez

CEZ si ENEL sunt cei mai prompti furnizori de utilitati cand vine vorba de preluarea apelului de catre un operator, durata maxima de asteptare fiind de doua minute, conform unui studiu realizat de divizia Mystery Shopping a GfK Romania. La polul opus se situeaza E.ON, cu peste 6 minute timp de asteptare.


Din punct de vedere al calitatii raspunsului, GdF Suez si CEZ au obtinut cele mai bune punctaje, operatorii reformuland cererea pentru a se asigura ca aceasta a fost inteleasa corect, ulterior asigurandu-se ca reclamantii au inteles raspunsul primit.
 
Tot acesti doi operatori inregistreaza cea mai buna performanta si pe indicatori precum „multumire pentru apel” sau „ascultare activa” (acestia au folosit pe parcursul conversatiei sintagme precum „da”, ”spuneti”, „va ascult”). La acest capitol, performanta ENEL este una medie, in vreme ce E.ON se situeaza la polul opus.
 
La capitolul „interactiunea online”, pe email, durata medie de raspuns la o solicitare catre furnizorii de utilitati este de 35 de ore din momentul trimiterii solicitarii.
 
E.ON este cel mai prompt furnizor, urmat de GdF Suez si ENEL, in vreme ce CEZ se situeaza in partea de jos a clasamentului ca timp de reactie. CEZ este de altfel si singurul furnizor care nu confirma receptionarea solicitarii printr-un raspuns automat.
 
In marea majoritatea a cazurilor, s-a remarcat insa absenta unei semnaturi standard: raspunsurile nu contin detaliile complete ale celui care raspunde, lipsind fie numarul de telefon, fie functia acestuia.
 
Evaluarile au fost realizate in perioada 7-14 februarie 2014 si au avut la baza scenarii de informare si de reclamatie. 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement