Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cum faci clientul sa iti dea mai multi bani. Sau: importanta experientei consumatorului

Cum faci clientul sa iti dea mai multi bani. Sau: importanta experientei consumatorului
de la 25 Mar. 2014
Cum faci clientul sa iti dea mai multi bani. Sau: importanta experientei consumatorului Tags: experienta consumatoruluiconsumatorexperienteasteptarile consumatoruluiclienti fideli

In ultimele saptamani am avut doua experiente total diferite in restaurantele din Bucuresti: in primul restaurant am intrat si nu m-a bagat nimeni in seama. Dupa ce m-am asezat la masa a trebuit sa fac insistent semne cu mana pentru a fi observat. Chelnarita a venit nemultumita, parca deranjata de prezenta mea.


Mi-a luat comanda, iar mancarea a intarziat si nu m-a impresionat prin nimic. Imi amintesc si acum cu neplacere timpul petrecut in restaurantul respectiv, chiar daca parea un local decent.

In al doilea restaurant am fost salutat de cand am intrat si parca toata lumea se bucura sa ma vada. Cineva ne-a insotit catre un loc potrivit. Persoana care se ocupa de masa mea m-a ajutat sa aleg o mancare pe gustul meu si s-a interesat daca mi-a placut. Tot personalul a fost atent la nevoile mele iar la final am primit si cateva prajiturele din partea casei.

Chiar daca prin pret, oferta si pozitionare restaurantele respective se asemanau, la nivel de servicii prestate ele au fost total diferite. In cazul restaurantului unde am avut o experienta buna, m-am comportat in felul urmator:

•     Am lasat cu placere un bacsis mai generos
•    Am recomandat restaurantul si altor persoane
•    M-am reintors si cu alte ocazii

Experientele, pe care fiecare dintre noi le-am avut cu diferite restaurante, ne invata un lucru foarte simplu, dar important, despre consumatori: oamenii, de obicei, nu au nimic impotriva sa scoata mai multi bani din buzunar atunci cand au o experienta buna.

Cercetarile au aratat ca 55% dintre consumatori ar plati mai mult pentru a li se garanta un serviciu mai bun (Defaqto Research). De asemenea, 63% dintre manageri considera centrarea pe consumator ca una dintre cele mai importante 3 investitii de facut (Price Waterhouse Coopers), iar Oracle considera ca 20% din venituri pot fi pierdute daca nu oferi o experienta buna consumatorului (Oracle).

Continuarea pe MarketingPortal.ro >>> 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement