Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Cumparatorii bine informati nu s-au lasat "pacaliti" de Black Friday

Cumparatorii bine informati nu s-au lasat "pacaliti" de Black Friday
de la 05 Dec. 2013
Cumparatorii bine informati nu s-au lasat "pacaliti" de Black Friday Tags: internettraficziua recunostinteiblack fridayretailliste de cumparaturi

Este lesne de inteles ca unii s-au "batut" pe toastere, jucarii, haine si mai ales produse electronice, dupa cum arata unele clipuri video realizate in magazinele din SUA.

Totusi, ceva s-a schimbat. Cumparatorii de Black Friday au venit "inarmati" cu LISTE de... cumparaturi, dupa care s-au ghidat si au achizitionat doar ce au dorit inca de la inceput si nimic mai mult.
 
Acest gen de comportament domina shoppingul online, unde oamenii pot compara preturile, inainte de a face o cumparatura si profita de ofertele de livrare gratuita sau alte beneficii, in detrimentul "cumparaturilor din impuls". 
 
Au scapat de recesiune, dar sunt precauti cu banii lor. 
 
Consumatorii nu se mai lasa pacaliti atat de usor, scrie Reuters intr-o analiza.
 
"Au intrat pe internet si s-au documentat in legatura cu produsul dorit, au comparat preturile; ei stiu unde gasesc un produs si cat costa", a declarat Sharon Banfield, director de relatii cu publicul pentru site-ul de comparatii ale preturilor Pricegrabber. "Oamenii cumpara in continuare unele produse, dar nu se lacomesc".
 
Un sondaj Ipsos in randul a 1.400 cumparatori arata ca 82% dintre ei si-au respectat bugetul initial in 2013, iar 58% au cheltuit mai putin de 200 de dolari, cu ocazia mult mediatizatului Black Friday.
 
Pricegrabber precizeaza ca traficul sau a crescut cu 20% de la an la an. Retailmenot.com, un site de agregare pentru cupoanele de reducere, a precizat ca activitatea pe clicuri de Black Friday a depasit-o pe cea din cea mai aglomerata zi de shopping a anului - CyberMonday-ul din 2012 (Lunea dupa Ziua Recunostintei). 


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement