Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Predictii 2014 - social media va exploda in urmatorii zece ani!

Predictii 2014 - social media va exploda in urmatorii zece ani!
de la 31 Dec. 2013
Predictii 2014 - social media va exploda in urmatorii zece ani! Tags: social mediatendinte 2014facebooktwitter

Acum zece ani, Facebook era doar un site exclusivist al unui campus universitar. La patru zile dupa lansarea primei variante, thefacebook.com, Mark Zuckerberg le-a declarat incantat colegilor ca deja 650 de studenti devenisera membri ai colectivitatii Facebook de atunci.


Astazi, Facebook are peste un miliard de utilizatori activi in intreaga lume. Acestia genereaza 4,5 milioane de like-uri si 5 miliarde de share-uri pe zi. In timpul acesta, alte retele sociale extrem de populare isi dezvolta propriile platforme folosind diferite strategii. Astfel, Twitter, LinkedIn si Google+ se lauda cu cateva sute de milioane de membri. O statistica recenta ne arata ca peste 72% dintre adultii americani sunt activi pe cel putin una dintre aceste retele, fata de 8% cati erau in 2005.

In cel mult 10 ani, retele sociale vor fi mediile de comunicare cele mai populare. Ce va fi insa in 2014? Sa-i lasam pe cei care vin din interior sa se pronunte. Ei sunt un fel de evanghelisti ai social media pentru ca lucreaza la HotSuite, un sistem de brand management pentru retelele de socializare fondat de Ryan Holmes in 2008. Interfata platformei asigura administrarea mai multor retele sociale de pe un singur tablou de bord. Lucreaza cu Twitter, Facebook, LinkedIn, Google+, Foursquare, MySpace, WordPress, TrendSpottr si Mixi.

Ryan Holmes (CEO HootSuite), fondatorul platformei sustine ca in ultimii ani increderea firmelor in social media a crescut: “Din ce in ce mai multe companii folosesc retelele de socializare pentru a se face cunoscute, pentru a capata notorietate si pentru a fi la unison cu clientii lor care sunt parte a unor comunitati importante pe aceste retele” sustine Holmes.

Dee Anna McPherson (VP of Marketing HootSuite): “Am auzit cu totii povesti despre recruiteri care cauta profilele candidatilor pe retelele sociale, iar pe unii ii resping dupa ce le observa activitatile pe aceste retele. Mai mult, studiile recente ne arata ca unul din trei responsabili cu admiterea in colegiile americane studiaza intens retele sociale pentru a verifica profilele viitorilor studenti. Pe aceste retele vor intra tot mai multi studenti care vor da o mai mare atentie profilelor si a continutului pe care il posteaza, deoarece aceste amanunte le pot mari sansele de a merge mai departe, inclusiv in cariera. Anul acesta am lansat un program pilot de 15 lectii pentru a-i invata pe studenti strategiile social media si tacticile de marketing. Ca mama si expert in social media as fi fericita ca astfel de experiente educationale sa devina parte a sistemului nostru de invatamant”.

Greg Gunn (VP of Business Development HootSuite): “In 2014, publicitatea in majoritatea retelelor mari, ca Facebook sau Twiter va exploda. Cred ca pana in 2017, se vor investi in acest sector peste 11 miliarde de dolari. Viitorul stralucit al publicitatii se va vedea mai ales pe device-urile mobile, acestea oferind ecrane din ce in ce mai mari. La sfarsitul lui 2013 erau in lume aproximativ 1,4 miliarde de telefoane inteligente”.

Jeanette Gibson (VP of Community HootSuite): “Nu ma sfiiesc sa spun: continutul video va exploda pe retelele de socializare. Ati vazut cat a crescut Instagram in 2013? Este acum a doua cea mai populara retea in randul tinerilor si creste ca urmare a implementarii capacitatilor video. In 2014 acest fenomen va exploda. Exista inca de astazi toate semnele. Luati drept exemplu incercarea esuata a Facebook de a achizitiona Snapchat pentru 3 miliarde de dolari. Toti pustii intre 13 si 25 de ani adora sa incarce clip-uri video de cateva secunde pentru a le arata prietenilor. Eu cred ca mai mult de jumatate din forta de munca din SUA si trei sferturi din cea la nivel global va fi selectata si racolata de pe retelele sociale, pana in anul 2020. De aceea video-marketingul este vital si trebuie sa ne gandim la noi forme de promovare ale acestuia”.

Inca un domeniu care va schimba lumea. Suntem pregatiti noi, romanii, pentru aceasta schimbare?


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement