Arma VOLKSWAGEN in vederea dobandirii suprematiei mondiale se numeste SKODA
armavolkswagenskodavanzaripiata autogermania
Subsidiara Volkswagen, SKODA, va creste de doua ori mai rapid decat compania-mama, devenind urmatoarea "masina a poporului".
Skoda reprezinta "arma" Volkswagen in vederea dobandirii suprematiei mondiale pe piata auto, dominata in prezent de GM si Toyota. Germanii vor sa devina "NUMARUL 1" pana in 2018.
Automobilele Skoda vor fi pozitionate in divizia accesibila, indreptata spre cumparatorii de pe pietele emergente, unde masinile Volkswagen sunt considerate prea scumpe.
Prima dovada "vie" a noii strategii VW este modelul mini Skoda Citigo, construit pe platforma lui VW Up, care costa 9.400 dolari in Republica Ceha.
"Ne bucuram sa observam ca Skoda va avea tot sprijinul necesar sa devina ceea ce si-a dorit dintotdeauna - o marca accesibila, indreptata catre segmentul de consumatori care opteaza pentru o masina practica si solida", a declarat seful de vanzari al Skoda, Juergen Stackmann, pentru
Bloomberg.
Pe masura cresterii numarului de comenzi din Rusia, India si China, Skoda se asteapta sa-si sporeasca vanzarile cu 84%, pana la 1,41 milioane unitati, pana in 2018, de la 768.000 unitati (2010), potrivit
IHS Automotive.
Cresterea impresionanta este dubla fata de estimarile privind vanzarile VW (+41%). Pe fondul sustinerii puternice din partea Volkswagen, Skoda intentioneaza sa lanseze doua noi modele in fiecare an, informeaza
inautonews.com.