Stecherul ales se numeste HomePlug Green Phy si formeaza baza unui protocol comun de comunicare pentru incarcarea vehiculelor electrice, care va facilita integrarea usoara in retelele “inteligente” de electrificare.
Constructorii de automobile care au luat aceasta decizie spun ca s-au bazat pe o analiza a actualelor strategii de incarcare, de ergonomia conectorului si de preferintele clientilor americani si europeni. Cei sapte constructori sunt Audi, BMW, Daimler, Ford, General Motors, Porsche si Volkswagen. In mod bizar, niciun constructor din Japonia nu a aderat inca la aceasta decizie, iar francezii au evitat si ei de la parteneriat.
Solutia de incarcare aleasa de cei sapte producatori este compatibila atat cu prizele J1772 din Statele Unite ale Americii, cat si cu standardul european IEC 62196 Type 2.
Prin utilizarea unei structuri comune de prize, clientii nu vor mai avea probleme la porturile de incarcare si se va putea implementa un sistem de incarcare rapida intr-un timp mai scurt, deoarece toate vehiculele vor respecta acelasi standard.
In prezent, fiecare vehicul electric poarta un conector in portbagaj, care se cupleaza la reteaua electrica prin intermediul unui adaptor cu stecher shucko.
Ultimele NOUTATI
Cultivarea unei competitii sanatoase: 7 aspecte cheie pentru un management eficient
Pensii private 2024. 10 informatii pretioase despre banii tai la batranete
A pus lupu' paznic la oi: 2 angajati ai unei banci din Romania i-au furat unui pensionar 140.000 de euro din cont
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Partenerii nostri
Servicii de terapie psihologica suportate de angajator. Care va fi tratamentul fiscal?
SSM - Instruirea la locul de munca pentru persoanele cu functie de conducere
Salariatii care lucreaza pana la 70 de ani pot cumula pensia cu salariul?
Noutati privind casele de marcat, RO e-Transport si taxarea marilor averi
Calendar ANAF mai 2024 - termenele pentru depunerea declaratiilor fiscale
Te-ar putea interesa si