Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Clientul decide programul marilor magazine, nu legiuitorul!


Clientul decide programul marilor magazine, nu legiuitorul!
de la 13 Oct. 2015
Clientul decide programul marilor magazine, nu legiuitorul!
Tags: dan sucuamrcrprogram magazine

Dan Sucu, presedintele Asociatiei Marilor Retele Comerciale din Romania (AMRCR), le-a pus in vedere parlamentarilor ca programul marilor magazine trebuie hotarat de consumatorul roman, nu prin emiterea unor legi.


Iar, in prezent, clientul vrea sa interactioneze sapte zile din sapte cu magazinele.
 
"Si noua ne-ar placea sa lucram opt ore pe zi, cinci zile pe saptamana, dar e bine sa ne lasam clientii sa hotarasca programul marilor magazine.
 
Nu putem da legi in acest sens, noi ii numim pe cetateni clienti, iar autoritatile le spun fie contribuabili, fie votanti", a spus Dan Sucu, citat de Agerpres.
 
El a adaugat ca produsele romanesti sunt tot mai cerute de consumatori in marile lanturi de magazine, in conditiile in care studiile recente realizate de AMRCR arata ca 83,6% dintre romani cumpara din supermarketuri.
 
"Suntem bucurosi ca produsele romanesti sunt tot mai cerute de consumatori in marile magazine.
 
Eticheta de Produs in Romania este acum un atu comparativ cu anul 2000, cand era mai degraba un dezavantaj. 2015 este anul in care actiunea marilor magazine este hotarata de client", a explicat Sucu.
 
In acelasi timp, Delia Nica, director executiv al AMRCR, considera ca pentru consumatorul roman primul criteriu in alegerea unui produs ramane pretul, iar marile retele de magazine vor sa creasca numarul produselor romanesti precum si pe cel al clientilor.
 
Conform unui studiu realizat de INSCOP, 72,6% dintre romani spun ca supermarketurile contribuie la cresterea economiei romanesti si 74,4% spun ca marile magazine sunt benefice pentru economia unui oras.
 
In mai 2015, deputatii PNL Nini Sapunaru si Tinel Gheorghe au initiat o propunere legislativa prin care hipermarketurile sa fie inchise duminica si de sarbatorile legale, apreciind ca, in aceste conditii, se va putea revitaliza comertul traditional, iar, pe termen lung, va avea un efect pozitiv asupra producatorilor agricoli, prin valorificarea propriilor produse si stimularea acestora pentru a produce si pe viitor.
 
De asemenea, initiativa de modificare a Legii nr. 321/2009 privind comercializarea produselor alimentare mai arata ca "limitarea va determina consumatorul roman sa se concentreze pentru cumparaturile zilnice sau saptamanale in zilele lucratoare si in prima parte a weekendului, respectiv vineri dupa amiaza si sambata, urmand ca, pentru duminica, sa se reorienteze pentru familie, miscare in aer liber, cultura".
 
La inceputul acesti luni, Senatul a adoptat o propunere legislativa prin care marii comercianti sunt obligati sa vanda carne, fructe si legume in proportie de minimum 51% din productia romaneasca.
 
Actul normativ urmeaza sa intre in dezbaterea Camerei Deputatilor, care are rol decizional.

Senior Editor Manager.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016