Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Manualul Bune practici corporate: top proiecte marketing & CSR prin sport


Manualul Bune practici corporate: top proiecte marketing & CSR prin sport
de la 24 Mai. 2018
Manualul Bune practici corporate: top proiecte marketing & CSR prin sport
Tags: manualul bune practici corporatesports marketing in romania

Adrenallina Sports PR & more, prima agentie de PR din Romania dedicata comunicarii in zona sport, viata sanatoasa, wellness, a lansat pe piata prima editie a manualului Bune practici corporate: top proiecte marketing & CSR prin sport, ce trece in revista cele mai importante si inovatoare proiecte dezvoltate intern sau extern de companiile din Romania in zona sport, viata sanatoasa, wellness, educatie prin si pentru sport, wellbeing.


Manualul, o premiera pentru piata, a fost lansat cu ocazia editiei a 3-a Conferintei Sports Marketing in Romania, organizat de agentie.
 
In cadrul evenimentului, reprezentanti ai companiilor, manageri de marketing, de CSR si comunicare interna sau country manageri au impartasit audientei din strategia de comunicare si implementare a proiectelor care au legatura cu sportul si viata sanatoasa.
 
 
“In 2011, cand am organizat prima editie a evenimentului national <<Cea mai mare ora de sport>>, eram pionieri in piata, deoarece nu mai exista o astfel de initiativa, axata pe educatie prin miscare si o viata santatoasa printr-o dieta echilibrata si adresata publicului larg. Am ajuns la a 8-a editie, am crescut frumos in toti acesti ani si am devenit un adevarat festival de sport si sanatate, desfasurat in 3 orase, timp de 12 ore, in cadrul caruia sustinem cauze caritabile si oferim nu doar clase de fitness, concursuri si zone de sport variate, ci si servicii medicale de ultima generatie (prin BTL Romania), cursuri de prim ajutor efectuate de catre Crucea Rosie si alte teste generale. Conceptul editiei din acest an va fi realizat in urma studiului national pe care il realizam in acest moment.”,  a declarat Ionela Paunica, Senior Coordinator Internal Communication, Corporate Events & Corporate Responsibility Department, Telekom Romania.
 
“Ne bucura prezenta noastra in acest top al celor mai semnificative initiative corporate in zona marketing si CSR prin sport. Atunci cand le-am asezat <<pe hartie>> ne-am gandit in primul rand la cum putem sprijini – comunitati, societate, angajatii nostri. Maratonul Olteniei se dovedeste un pariu castigat: de la prima editie, din 2012, si pana acum numarul participantilor la cele doua probe sportive a crescut considerabil, la fel si implicarea colegilor nostri din CEZ, atat ca participanti la curse cat si ca voluntari. Faptul ca am reusit impreuna sa facem un bine in jur, sprijinind diverse centre de sanatate din Ramnicu Valcea, cu reala nevoie de ajutor, este cea mai mare satisfactie.
Programul dedicat angajatilor nostri, demarat in acest an, axat pe miscare, viata sanatoasa si wellbeing este o alta borna importanta in aceasta zona. Angajatii nostri sunt bunul cel mai valoros al companiei, iar asta e mai mult decat o lozinca, e o preocupare reala care ocupa un loc important in strategia de afaceri a Grupului. Prin CEZenificare am cautat sa raspundem unor nevoi concrete de educatie și practica pentru un regim sanatos de viata si faptul ca programul, așa cum a fost conceput, raspunde acestor nevoi, a fost dovedit atat prin numarul dublu de inscrieri fata de locurile disponibile, cat și prin prezenta 100% la ateliere dupa prima jumatate a programului”, spune Angelica Barbu, Director Comunicare si Marketing, Grupul CEZ Romania.
 
 
“Unul dintre cele mai importante aspecte pe care il urmarim atunci cand luam decizia de a sustine un eveniment sportiv este oportunitatea de a crea o experienta unica si memorabila tuturor celor prezenti la eveniment. Pentru a putea crea aceasta experienta luam in considerare:
1.         evenimentul sa uneasca un target relevant brandului dar si numeros pentru experienta pregatita;
2.         sa avem valori, principii dar si obiective comune;
3.         sa primim deschiderea organizatorilor pentru a crea o experienta deosebita in interactiunea cu brandul.
Un foarte bun exemplu este evenimentul Titans Trianthlon, powered by Campofrio, in cadrul caruia am reusit sa creem prima experienta initiata de o gama cu 100% ingrediente naturale, gama Maestro, printr-o activare personalizata pentru toti participantii la Triathlon. Pentru ca un om poate uita ce i-ai spus, dar nu va uita niciodata ceea ce a simtit la un moment dat. “, spune Anamaria Bajan, Marketing & PR Director, Grupul Caroli Foods.
 
Manualul poate fi comandat de pe website-ul agentiei: https://adrenallinamedia.ro/top-proiecte-marketing-si-csr-prin-sport/
 
Criteriile majore in selectia proiectelor din Manualul de bune practice au fost anvergura, cauza sustinuta si semnificatia, mai ales in zona de educatie pentru ceilalti (comunitate, copii, public larg), iar cercetarea a avut ca punct de plecare studiul in premiera lansat de agentie in cadrul editiei anterioare a Conferintei, si anume TOP Companii din Romania implicate in sport. Studiul poate fi descarcat, in mod gratuit, de pe site-ul agentiei:  https://adrenallinamedia.ro/wp-content/uploads/2017/05/studiul-top-companii.pdf




Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Manager


Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Protectia Datelor cu Caracter Personal
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Protectia Datelor cu Caracter Personal".


Recomandari MANAGER.RO


Cele mai citite stiri




Advertisement
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

Protectia Datelor cu Caracter Personal


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016