17% din publicul comercial afirma ca postul DISCOVERY e singurul motiv pentru care mai pastreaza abonamentul TV

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
17% din publicul comercial afirma ca postul DISCOVERY e singurul motiv pentru care mai pastreaza abonamentul TV 17% din publicul comercial afirma ca postul DISCOVERY e singurul motiv pentru care mai pastreaza abonamentul TV
de Manager.ro la 12 Mar. 2012
Urmareste-ne pe Google News
publicdiscovery channelanalizaabonamenttvefectebear grylls

90% dintre participantii la o analiza realizata in Romania de Mercury Research pentru Discovery Channel afirma ca se uita in fiecare zi la TV, dar 17% spun ca acest post este singura motivatie pentru care inca mai platesc abonamentul TV. Studiul a urmarit sa evalueze opiniile oamenilor despre influenta televiziunii asupra lor si modul in care vad telespectatorii postul Discovery. Rezultatele studiului stau la baza unei campanii de marketing pe care acest canal o va lansa luni, intitulata "Efectul Discovery" si care urmareste sa aniverseze 15 ani de cand Discovery a aparut pe piata tv romaneasca.

Studiul a fost realizat in februarie 2012 de Mercury Research pentru Discovery si s-a bazat pe un esantion de 646 de oameni, declarat ca fiind reprezentativ pentru populatia cu varste intre 18-49 de ani, rezidenta in mediul urban.

Targetul general al studiului citat de HotNews.ro a fost format din barbati si femei (urban, 18-49) care se uita la TV cel putin o data pe luna, iar targetul Discovery - barbati si femei (urban, 18-49) care se uita la Discovery Channel cel putin o data pe saptamana.

Datele au fost adunate prin intermediul unor interviuri online, din panelul Mercury Research. Iata cateva din rezultatele cercetarii:


62% dintre respondenti spun ca Discovery Channel a avut un efect pozitiv asupra vietii lor, prin cunostintele dobandite

17% dintre respondenti spun ca postul e singurul motiv pentru care inca mai au televizor/abonament tv

74% apreciaza ca Discovery Channel e diferit prin faptul ca ofera stiinta intr-un format accesibil; 62% lauda modul in care Discovery imbina informatia cu divertismentul


Respondentii urmaresc Discovery pentru: cunostinte generale mai bogate, pentru a afla ceva nou, pentru a fi informati, pentru a se relaxa

Ei prefera emisiunile de stiinta, urmate de cele de calatorii si de cele de supravietuire

Prezentatorii preferati de romani sunt Bear Grylls, Adam Savage si Jamie Hyneman, Jeremy Clarkson si Mike Rowe.

Ultimele NOUTATI

2 anunturi de joburi cu salarii de peste 20.000 de lei net in Romania
Companii

2 anunturi de joburi cu salarii de peste 20.000 de lei net in Romania

today29 Mar. 2024
De la ce varsta e obligatoriu sa pui bani deoparte
Economie

De la ce varsta e obligatoriu sa pui bani deoparte

today29 Mar. 2024
Ce sa eviti sa spui si sa faci in fata patronului, dupa ce iti dai demisia
Economie

Ce sa eviti sa spui si sa faci in fata patronului, dupa ce iti dai demisia

today29 Mar. 2024
Educatie financiara: sfaturi practice pentru administrarea bugetului de afaceri
Business

Educatie financiara: sfaturi practice pentru administrarea bugetului de afaceri

today29 Mar. 2024
Mileniali, Gen Z, Boomers: 4 diferente generationale in preferintele de lucru pe care merita sa le cunosti ca manager
Companii

Mileniali, Gen Z, Boomers: 4 diferente generationale in preferintele de lucru pe care merita sa le cunosti ca manager

today29 Mar. 2024
Stresul la locul de munca si cum il poti depasi: 7 sfaturi practice
Life Style

Stresul la locul de munca si cum il poti depasi: 7 sfaturi practice

today29 Mar. 2024
Cum ti se reflecta personalitatea in alegerea masinii
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul auto

Cum ti se reflecta personalitatea in alegerea masinii

today29 Mar. 2024
Reductoarele melcate si coaxiale – parti integrante ale industriilor care folosesc utilaje si echipamente electrice
Noutati auto 2022 - stiri din domeniul auto

Reductoarele melcate si coaxiale – parti integrante ale industriilor care folosesc utilaje si echipamente electrice

today29 Mar. 2024
Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Ce sa eviti sa spui si sa faci in fata patronului, dupa ce iti dai demisia
Economie

Ce sa eviti sa spui si sa faci in fata patronului, dupa ce iti dai demisia

today29 Mar. 2024
Educatie financiara: sfaturi practice pentru administrarea bugetului de afaceri
Business

Educatie financiara: sfaturi practice pentru administrarea bugetului de afaceri

today29 Mar. 2024
Mileniali, Gen Z, Boomers: 4 diferente generationale in preferintele de lucru pe care merita sa le cunosti ca manager
Companii

Mileniali, Gen Z, Boomers: 4 diferente generationale in preferintele de lucru pe care merita sa le cunosti ca manager

today29 Mar. 2024
Stresul la locul de munca si cum il poti depasi: 7 sfaturi practice
Life Style

Stresul la locul de munca si cum il poti depasi: 7 sfaturi practice

today29 Mar. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"Legea nr. 296 2023 - Modificari MAJORE asupra mediului de afaceri din Romania"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
x