Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Brandurile romanesti vor fi promovate in parteneriat cu hotelurile

Brandurile romanesti vor fi promovate in parteneriat cu hotelurile
de la 28 Nov. 2013
Brandurile romanesti vor fi promovate in parteneriat cu hotelurile Tags: maria grapinibranduri romanestipromovarehotelurivitrina spre autentic

Ministrul delegat pentru IMM, Mediu de Afaceri si Turism, Maria Grapini, a anuntat ca, in perioada sarbatorilor de iarna, va fi initiat un proiect-pilot de promovare a produselor romanesti de calitate, in parteneriat cu industria hoteliera.

"In 22 de ani, Romania a reusit sa creeze, in toate domeniile, de la industria alimentara la mobila, multe branduri de produs bune. 
 
Sunt, insa, prea putin cunoscute. Este o ceata totala. Daca ar fi sa-i cerem cuiva sa enumere zece branduri romanesti, cu greu cred ca va reusi. 
 
Ajutorul institutional pe care noi il putem da este sa scoatem la suprafata brandurile romanesti. Foarte greu concureaza un brand romanesc de imbracaminte cu unul istoric. 
 
Este adevarat, vinurile si-au facut o bresa, dar de ce sa cumparam o poseta cu brand strain, cu mii de euro, cand avem Musette sau alte branduri romanesti?
 
Si, atunci, am propus acest proiect in cadrul programului Cumpara un produs romanesc de calitate!", a declarat Grapini, citata de Agerpres.
 
Ministrul a promis ca va fi intensificata promovarea produselor si brandurilor romanesti atat pe piata interna, cat si pe pietele externe.
 
Grapini a tras concluzia ca, daca textilele si imbracamintea exporta de cinci miliarde de euro, iar cota de piata interna, pe produse, este de doar 10-12% inseamna ca acestea nu sunt prea bine cunoscute de cumparatorii romani.
 
Pentru promovarea produselor romanesti, Grapini se bazeaza pe colaborarea cu industria hoteliera.
 
Mai exact, in holurile hotelurilor, ar putea fi amenajate ceea ce ministrul a numit "Vitrina Spre Autentic", in care sa fie expuse numai ce este autentic romanesc, adica branduri de imbracaminte, de incaltaminte, de marochinarie si artizanat. 
 
Proiectul-pilot va fi aplicat in hotelurile din Mangalia, in perioada sarbatorilor de iarna, si va fi dezvoltat la nivel national, anul viitor.
 
Tot in 2014, vor fi organizate doua targuri, sustinute cu bani de la buget, numai cu produse romanesti.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor


Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement