Comunitatea Femeilor, lansata de Metropolitan Life
comunitatefemeimetropolitanrevistafunctii
Metropolitan Life a lansat Comunitatea Femeilor cu scopul de a contribui la dezvoltarea profesionala si personala a femeilor din organizatie.
„Misiunea Comunitatii Femeilor este sa contribuie la dezvoltarea profesionala si personala a femeilor din companie si sa sustina organizatia in atragerea, dezvoltarea si promovarea femeilor talentate. Implicarea fiecarei colege este foarte importanta si ne aduce cu un pas mai aproape de indeplinirea misiunii noastre”, precizeaza Lelia Popescu, ambasador al programului Diversitate si Incluziune din Metropolitan Life.
Comunitatea Femeilor din Metropolitan Life se va implica in proiecte variate cum sunt implementarea unui program de mentorat adresat femeilor pentru a le incuraja in dezvoltarea lor profesionala, initierea unui program de maternitate dedicat femeilor care tocmai au devenit mame,organizarea de sesiuni periodice de controale medicale si seminarii de dezvoltare profesionala si personala.
Totodata, vor fi incheiate parteneriate cu asociatii locale pentru desfasurarea de actiuni caritabile.
80% din angajatii Metropolitan Life din Romania sunt femei, iar reprezentativitatea femeilor in echipa locala de management executiv este de 50%.
Functiile ocupate in majoritate de femeile din companie sunt, la nivelul Regiunii Europa Centrala si de Est, in domenii variate precum dezvoltare produse, financiar, juridic, vanzari, ajungand ca echipele de Branding si Comunicare, Resurse Umane si Operatiuni sa fie formate din femei in procent de 85%.
Rolul femeilor in organizatia din Romania este evidentiat si de faptul ca 67% din functiile de conducere sunt ocupate de femei.