Actiunile Twitter, disponibile la tranzactionare prin Tradeville
tradeville twitter
Principala sursa de venituri a Twitter este publicitatea, trendul actual fiind de majorare a bugetelor pentru promovarea online. Veniturile au crescut cu un ritm mediu de 170% in ultimii trei ani, ajungand la 534 milioane dolari americani in ultimele 12 luni.
Incepand de astazi,
actiunile Twitter vor fi disponibile la tranzactionare prin Tradeville odata cu debutul companiei la New York Stock Exchange, atat prin serviciul Startrade INTL pentru achizitionarea de actiuni, cat si sub forma de CFD-uri pe contul Startrade 360.
Platforma de socializare
are in prezent peste 232 milioane de utilizatori activi, din care aproximativ 60% folosesc aplicatia mobila, asteptarile fiind pentru cresterea acestora intr-un ritm considerabil, potrivit unui comunicat al Tradeville.
Principala sursa de venituri este publicitatea, trendul actual fiind de majorare a bugetelor pentru promovarea online. Veniturile au crescut cu un ritm mediu de 170% in ultimii trei ani, ajungand la
534 milioane USD in ultimele 12 luni. Subscrierile din oferta publica au fost peste asteptarile initiale, Twitter modificand intervalul pentru oferta in ultimele zile cu peste 25%.
Performanta companiilor din acelasi sector a impresionant in ultimele 12 luni,
Facebook crescand cu peste 135%, in timp ce Linkedin a evoluat cu peste 109%. Folosit in special pentru microblogging, utilizatorii Twitter interactioneaza cu fanii, proces care ajuta in construirea brandurilor, platforma fiind in acelasi timp o sursa de stiri in timp real. Dinamica veniturilor companiei a cunoscut o evolutie impresionanta in ultimii trei ani, compania fiind in fazele incipiente de monetizare a resurselor.
Cu toate acestea, compania se mentine pe pierdere, un aspect care nu este neaparat negativ,
atata timp cat cheltuielile sunt concentrate catre investitiile in mijloace fixe sau in cercetare si dezvoltare (in special in construirea unor strategii eficiente de monetizare cel mai probabil compania urmand sa raporteaze profit incepand cu 2015.
Principalele doua surse de crestere sunt legate de numarul de utilizatori si dezvoltarea aplicatiilor de promovare, ambele fiind argumente importante in atragerea bugetelor de publicitate. La finalul lunii septembrie, platforma avea peste 232 milioane utilizatori activi,
aproximativ o cincime din numarul de conturi Facebook si cu 10% mai putin decat Linkedin. Din acest punct de vedere, Twitter trebuie sa imbunatateasca modul in care utilizatorii noi se adapteaza la specificatiile platformei, estimarile fiind pentru cresterea acestora intr-un ritm considerabil.
Foto: Tradeville.