CEC Bank isi modernizeaza sistemele informatice. Banca opreste temporar serviciile de internet si mobile banking
cec bankinternet bankingmobile banking
CEC Bank a anuntat ca, de astazi, de la ora 20.00, si pana duminica, 18 martie 2018, ora 21.00, va derula operatiuni de modernizare a sistemelor informatice.
Prin urmare, in acest interval de timp, nu vor fi disponibile serviciile de Internet Banking si Mobile Banking.
Insa, retelele de ATM-uri si POS-uri ale CEC Bank vor fi functionale, iar
cardurile emise de banca vor putea fi folosite pentru operatiuni la ATM si plati la comercianti.
CEC Bank are o retea de peste 1.200 echipamente ATM operationale si peste 1.000.000 de carduri in circulatie.
Recent, CEC Bank a lansat noi facilitati in cadrul platformei de
Mobile Banking, prin care clientii persoane fizice isi pot achita taxele si impozitele datorate, atat catre bugetul de stat, cat si catre bugetele locale, precum impozitul pe cladiri, terenuri, pe mijloacele de transport, pe venituri din activitati independente sau din cedarea folosintei bunurilor etc.
Aplicatia permite efectuarea de plati intra si interbancare in lei si valuta, plata facturilor, efectuarea schimburilor valutare, constituirea sau lichidarea depozitelor si obtinerea de informatii financiare direct de pe telefonul mobil, instantaneu.
O alta functionalitate este plata facturilor de utilitati prin scanarea codurilor de bare cu camera telefonului mobil, facilitate disponibila pentru partenerii cu care banca a incheiat conventii de colectare.
Platforma permite si localizarea prin coordonate GPS a tuturor unitatilor teritoriale si a ATM-urilor bancii, aceasta fiind integrata cu hartile disponibile pe terminalele mobile.