Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Regula "clientul nostru, stapanul nostru" incepe sa se aplice si in banci. Dar clientii fac miscarea, nu bancile

Regula "clientul nostru, stapanul nostru" incepe sa se aplice si in banci. Dar clientii fac miscarea, nu bancile
de la 05 Mar. 2014
Regula "clientul nostru, stapanul nostru" incepe sa se aplice si in banci. Dar clientii fac miscarea, nu bancile Tags: clientulexperientacomisioanebanciey

Felul in care sunt tratati clientii a contat cel mai mult in experienta consumatorilor cu banca, mai ales ca din acest motiv foarte multi au inchis sau deschis un cont, in ultimele 12 luni, se arata in ultimul studiu al EY.


Experienta cu angajatii bancii a contat mai mult decat nivelul comisionelor si ratelor de dobanda, localizarii agentiilor si a bancomatelor sau accesibilitatii serviciilor.
 
Doar 70% dintre cei care au o incredere moderata se declara dispusi sa faca acest lucru.
 
“Faptul ca experienta personala a fost mai importanta in decizia clientelei de a lucra cu o banca decat nivelul ratelor si al comisioanlor, locatia agentiilor sau accesibilitatea serviciilor ar putea fi un motiv pentru bancheri de a se asigura ca investesc suficient in acest aspect”, a spus Gelu Gherghescu, oficial EY Romania.
 
52% dintre clienti au deschis sau inchis cel putin un produs bancar in cursul anului trecut iar 40% planuiesc sa faca acest lucru in anul urmator.
 
60% ​​dintre respondenti nu intentioneaza sa-si inchida sau sa-si mute conturile, dar acest lucru nu se datoreaza neaparat convingerii acestora ca lucreaza cu banca potrivita.
 
Astfel, 22% dintre cei care intentioneaza sa isi mentina relatiile cu bancile lor actuale considera ca toate companiile bancare sunt la fel, iar 17% spun ca este pur si simplu prea dificil sau ca dureaza prea mult sa faca o astfel de schimbare.  
 
Clientii raman cu furnizorul lor actual din inertie, devenind astfel vulnerabili in fata competitorilor. Intre timp, noi tipuri de furnizori de servicii financiare, care folosesc noi tehnologii si servicii personalizate, patrund pe piata globala, iar aceasta situatie nu poate fi ignorata.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant
click pe cuvantul dorit


Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Manager.ro pentru a primi cele mai proaspete informatii si analize referitoare la subiectele care te intereseaza!


Da, doresc să descarc GRATUIT cadoul si să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton
Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare
Top imagine

Comentarii

0 comentarii


Atentie! Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Top imagine
Newsletter zilnic GRATUIT
Manager de succes - 6 strategii imbatabile
Aboneaza-te la newsletterul Manager.ro si primeste ultimele noutati pe email.

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit  "Manager de succes - 6 strategii imbatabile".

Consilier Managementul Deseurilor

Descarca Alerter Manager.ro



Cele mai citite stiri




Ultimele comentarii



Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.
Din fericire, NU scriem despre
cancan, showbiz, lifestyle sau scandal.

Adauga e-mailul tau pentru Stiri din Romania reala, cu informatii zilnice, articole din economie, politic si administrativ.

Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic.
Advertisement