Americanii au cheltuit 6 miliarde de dolari pentru a-si repara iPhone-urile, incepand cu anul 2007
americaiphonereparatiiapplemotorola defydusmani
Nu stim cum reuseste o persoana sa isi scape iPhone-ul in toaleta, dar cu siguranta cheltuielile de reparatie sunt costisitoare. Un nou studiu arata ca americanii au cheltuit 5,9 miliarde de dolari pentru a-si repara iPhone-urile, incepand cu anul lansarii telefonului, 2007.
SquareTrade, o companie care furnizeaza garantii independente pentru gadgeturi, a realizat un sondaj in randul a 2.000 de utilizatori de iPhone, pe care i-a intrebat cum au reusit sa-si strice smartphone-urile de-a lungul anilor.
De cele mai multe ori, iPhone-ul a fost scapat pe jos. Al doilea motiv a fost "cufundarea intr-un lichid" (sau chiar scaparea telefonului in toaleta). Apple furnizeaza o garantie de un an pentru iPhone, care acopera posibilele defectiuni tehnice, nu si cele cauzate de utilizatorii neatenti.
Apple autorizeaza mii de companii mici din toata lumea pentru a revinde si repara telefoanele sale, dar multe din ele realizeaza reparatii neautorizate, care sunt mai ieftine, dar pot anula garantia telefonului. Unul din aceste startup-uri a inceput sa functioneze intr-un apartament din Manhattan si in prezent s-a extins la un magazin oficial si alte trei subsidiare in New York.
Luxul de a avea un iPhone cu ecranul spart
Unii utilizatori de iPhone REFUZA sa isi repare telefoanele in intregime si prefera sa le foloseasca in continuare, chiar si cu ecranul SPART. Potrivit SquareTrade, 11% dintre detinatorii de iPhone nu merg la service, atunci cand ecranul telefonului s-a fisurat, in timp ce 6% folosesc banda adeziva, pentru a-si tine iPhone-ul la un loc.
Pentru utilizatorii de smartphone-uri care vor sa dispuna de un telefon rezistent, exista alte optiuni. Motorola Defy a fost unul din primele smartphone-uri rezistente la socuri. Companiile telefonice ofera o gama variata de telefoane "blindate", precum Samsung Rugby Smart, care poate sta cufundat in apa timp de 30 de minute, fara sa sufere vreo defectiune.
Cand vine vorba de siguranta propriilor telefoane, "suntem cei mai mari dusmani ai nostri", a declarat Ty Shay, directorul de marketing al SquareTrade.