Google modifica politica AdWords
google adwordspoliticautilizatorisigurantadate personaleinformatii
Potrivit reprezentantilor Google Romania, politica AdWords se bazeaza pe transparenta, siguranta utilizatorilor si securitate.
Incepand cu 17 mai 2011, Google va adauga 3 cerinte la politicile AdWords actuale. Acestea vor acoperi divulgarea si utilizarea informatiilor personale. Aceste reguli vor fi valabile oriunde este disponibil programul Google AdWords, informeaza
blogul Google AdWords Romania.
In conditiile in care un site solicita informatii despre plati, informatii personale sau financiare, reprezentantii acestuia au obligatia sa consulte noile cerinte si sa aduca modificarile necesare pentru a nu se confrunta cu anunturi suspendate.
Noua politica AdWords se concentreaza in trei mari directii:
1.Divulgare clara, accesibila inainte ca userii sa introduca informatiile cu caracter personal. Agentii de publicitate trebuie sa descrie clar modalitatea in care vor fi folosite datele personale cerute. In curand, Google va cere ca si descrierea sa fie usor de accesat, inainte ca vizitatorii site-ului sa ofere datele personale.
2.Optiunea de a intrerupe comunicarile directe - in cadrul descrierii modalitatii in care vor fi folosite datele personale, administratorii site-ului trebuie sa prezinte si modul de renuntare la viitoarele mesaje, e-mailuri, apeluri telefonice sau alte comunicari directe.
3.Utilizarea SSL la strangerea informatiilor despre plati si a anumitor informatii financiare si personale - multe website-uri folosesc conexiuni
SSL (Secure Sockets Layer) pentru criptarea informatiilor confidentiale care trec de la browserul unui utilizator la serverul site-ului. In scopul securizarii informatiilor utilizatorilor, AdWords va impune tuturor agentilor de publicitate sa foloseasca SSL la culegerea datelor despre plati si a anumitor date financiare si personale (cont bancar, numere de asigurari sociale etc).