Samsung este cel mai valoros brand din Asia
samsungasiabrandapplesonyclasament
Samsung Electronics a devenit cel mai valoros brand din Asia, devansand fruntasul din ultimii patru ani, Sony si situandu-se in fata rivalilor de la Apple, potrivit unui studiu realizat de compania de research Nielsen si revista de media Campaign Asia-Pacific.
Gigantul sud-coreean - care anul trecut s-a situat pe locul II - a devansat Sony, care a coborat doua locuri pana pe III, in spatele Apple. Compania americana a urcat de pe locul VI pe II.
"Concentrarea Samsung asupra marketingului si publicitatii, precum si implicarea in dezvoltarea prezentei de brand atat pe pietele noi, cat si pe cele mature, a ajutat la ascensiunea marcii", a declarat Jolene Otremba, editor la Campaign Asia-Pacific.
Sondajul - realizat in randul a 12 piete asiatice - a cuprins raspunsurile a 4.800 subiecti, care au ales brandul preferat din 14 categorii majore de produse si servicii.
In Top 10 s-au mai situat Panasonic, Canon si LG, reflectand apetitul asiaticilor pentru gadgeturi.
Therese Glennon, Managing Director, Social & Brand Practice, Asia Pacific, Middle East & Africa la Nielsen, a declarat insa ca schimbarea esentiala este reprezentata de ascensiunea brandurilor globale de lux.
Printre fruntasi se numara Louis Vuitton, Burberry si Prada, care au ocupat locuri intre 84-271, in clasamentul celor mai titrate 1.000 de branduri.