SAP a lansat o solutie care le permite afacerilor sa analizeze perceptia consumatorilor in mediul online
sapafacerifacebooktwittersap hana
Cel mai mare producator mondial de software destinat segmentului business, SAP, a lansat solutia Sentiment Intelligence, care le permite afacerilor sa analizeze perceptia consumatorilor dupa natura comentariilor realizate de catre acestia in mediul online si pe retelele sociale, precum Facebook sau Twitter.
Solutia SAP Sentiment Intelligence este integrata cu platforma SAP HANA, fapt care permite analiza unui volum imens de date in timp real, astfel incat companiile pot obtine rapid statistici referitoare la perceptia consumatorilor vizavi de produsele sau serviciile comercializate.
"Potrivit companiei americane de consultanta Gartner, peste 80% dintre datele existente la nivel global nu se regasesc structurate in baze de date, iar volumul acestora este asteptat sa se dubleze o data la fiecare trei luni. Pentru a-si pastra competitivitatea, companiile trebuie sa acceseze rapid acest volum de informatii si sa puna la dispozitia analistilor de business si a factorilor de decizie intrumentele necesare pentru analiza blog-urilor, a retelelor sociale, a email-urilor sau a altor mijloce de comunciare scrisa din mediul online", se arata intr-un comunicat SAP remis Manager.ro.
Noua solutie SAP le permite utilizatorilor sa analizeze parerile consumatorilor exprimate pe retelele sociale, pe bloguri sau in alte comunitati online, si integreaza statisticile direct in sistemul de management al relatiei cu clientii al companiei (Customer Relationship Management). In plus, utilizatorii pot accesa statisticile rezultate direct de pe terminalele mobile personale, pe tablete sau unitati desktop. Mai exact, prin intermediul noii solutii, departamentele de vanzari si marketing ale organizatiilor pot identifica o serie de informatii relevante despre comportamentul consumatorilor, pe care ulterior sa le integreze cu datele companiei, cum sunt cele despre volumul vanzarilor sau cele rezultate in urma campaniilor de marketing, pentru realizarea strategiilor viitoare.
Pe plan local, printre companiile cele mai interesate de noua aplicatie SAP se numara cele din domeniul bancar, dar si companiile din domeniul bunurilor de larg consum.