Telefoanele Panasonic mai incearca o debarcare in Europa
panasonicsmartphonetelefoane inteligentesamsungapple
In Japonia, se lanseaza cate un nou telefon mobil o data la doua-trei zile. Pe aceasta piata, Panasonic ocupa un rol important. In schimb, in Europa si SUA, compania nu prea si-a gasit locul.
Dar, evident, japonezii sunt perseverenti, asa ca, la anul, mai incearca o data, lansand un smartphone pe piata din Europa, in ceea ce ar putea fi ultima tentativa de a concura cu succes Samsung si Apple.
Telefonul inteligent va fi lansat in luna martie. El va fi dotat cu sistemul de operare Android. Smartphone-ul Panasonic dispune de ecran OLED cu diagonala de 4,3 inci si este destinat oamenilor de afaceri cu varsta intre 30 si 40 de ani.
Desi nu a dat inca un nume telefonului, Panasonic are deja o tinta de vanzari: 1,5 milioane de smartphone-uri in Europa, iar, pentru exercitiul financiar care se va incheia in 2016, nu mai putin de 15 milioane de smartphone-uri, dintre care 9 milioane in afara Japoniei.
Compania japoneza este constienta ca se bate cu niste giganti, dar mizeaza pe faptul ca nici ea nu este un pitic, iar cotele de piata se pot modifica rapid.
Panasonic a mai vandut telefoane mobile in afara granitelor Japoniei, dar a abandonat piata internationala in 2005, concentrandu-se pe piata japoneza.